Ja må jo det når man først er ute på tur ;-)Ja man må jo det. Er jo om å få mest mulig ut av turen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja må jo det når man først er ute på tur ;-)Ja man må jo det. Er jo om å få mest mulig ut av turen![]()
Må få tak i brodder da ;-)Her er det bare blankis.. Tryna på treningsrunden ,tryna hjemme
Er så lite her har går nesten på veggen!!! Men vi har greid oss siden mai da!34kvadrat er lite ja, kunne nok blittlitt spør jeg også
Du bor da? ;-)Må komme innom her da når du skal til Valdres![]()
Da burde man ikke være redd det da ;-)Kan dukke opp hele året det her![]()
Veldig lett det, hvis man skriver her inne ;-)Jeg trur jeg er på listen for første gang jeg da![]()
Haha du skulle bare vist ;-) og han kan ikke bli noe annet enn å være fornøyd da ;-)Haha...du slår skikkelig på stortromma
Da blir han nok glad!
Har ikke trent på 3 mnd her. Har heller ikke jobbet da, og går nå på svangerskapspenger. Derfor tenkte jeg at jeg skal prøve å presse meg til ihvertfall en økt i uka (hver økt er på 2 timer). Men ser ikke for meg at jeg kommer til å klare å presse meg til å være instruktør i tillegg pga plutselig svimmelhet osv, så må få til en prat med hovedinstruktøren min
Savner veldig jeg og, og det er litt kjedelig at jeg ikke får gradert nå. Men sånn er det bare. Baby først
Har også lyst til å prøve meg på yoga ettethvert![]()
Haha tror ikke jeg får beholde den plassen så lenge jeg da ;-)I dette tempo...lenge!!!![]()
Nei det kan nok hende det ;-) tar ikke lang tid før man er i det!
Ja deilig å være hjemme også men to uker i løpet av året går vel greit ;-)Ferie er helt greit, men ikke for lenge
Er så hjemmekjær vettu![]()
Veldig lett det, hvis man skriver her inne ;-)
Du får begynne å drikke ifra flaske og finne ut hvor mye væske du får i deg ;-)Drikker mest vann til mat og når jeg er tørst for tiden, men vet ikke om det er godt nok
Har du mye ting her da?
Hva trener du?
Trener taekwondo
Er jo en del øvelser jeg ikke kan gjøre som gravid, men nå som jeg har passert 13 uker gjør det ikke så mye om andre enn instruktøren min får vite om det heller.
Er ikke noe særlig å bli kastet rundt på eller sparket på med vilje når jeg har en liten i magenhehe
Du får begynne å drikke ifra flaske og finne ut hvor mye væske du får i deg ;-)
Tja har en delspisebord, stoler ++ + men men får ta men det jeg kan ;-)
Da er du på god vei til å bli super aktiv igjen ;-)Nei jeg merker at jeg har lettere for å bruke tia mi her inne nå enn det jeg har gjort på lang tid hehe
Nei det kan være greit å la vær med slike ting da hehe men er jo veldig godt å være litt i bevegelse da hvertfall![]()
Ja gjør det ;-) nesten litt for fort noen gangerJa når det er så mange å skrive med på en gang så går det fort unna![]()
Vi bodde pp samme antall kvadrat men var da kun to voksneEr så lite her har går nesten på veggen!!! Men vi har greid oss siden mai da!