Skravletråd :)

Har ikke trent på 3 mnd her. Har heller ikke jobbet da, og går nå på svangerskapspenger. Derfor tenkte jeg at jeg skal prøve å presse meg til ihvertfall en økt i uka (hver økt er på 2 timer). Men ser ikke for meg at jeg kommer til å klare å presse meg til å være instruktør i tillegg pga plutselig svimmelhet osv, så må få til en prat med hovedinstruktøren min :)

Savner veldig jeg og, og det er litt kjedelig at jeg ikke får gradert nå. Men sånn er det bare. Baby først:D

Har også lyst til å prøve meg på yoga ettethvert :)

Hva trener du?

Drikker mest vann til mat og når jeg er tørst for tiden, men vet ikke om det er godt nok :p

Har du mye ting her da?
Du får begynne å drikke ifra flaske og finne ut hvor mye væske du får i deg ;-)

Tja har en del :-P spisebord, stoler ++ + men men får ta men det jeg kan ;-)

Hva trener du?

Trener taekwondo :)
Er jo en del øvelser jeg ikke kan gjøre som gravid, men nå som jeg har passert 13 uker gjør det ikke så mye om andre enn instruktøren min får vite om det heller.
Er ikke noe særlig å bli kastet rundt på eller sparket på med vilje når jeg har en liten i magen :p hehe

Trener taekwondo :)
Er jo en del øvelser jeg ikke kan gjøre som gravid, men nå som jeg har passert 13 uker gjør det ikke så mye om andre enn instruktøren min får vite om det heller.
Er ikke noe særlig å bli kastet rundt på eller sparket på med vilje når jeg har en liten i magen :p hehe

Nei det kan være greit å la vær med slike ting da hehe men er jo veldig godt å være litt i bevegelse da hvertfall :)

Du får begynne å drikke ifra flaske og finne ut hvor mye væske du får i deg ;-)

Tja har en del :-P spisebord, stoler ++ + men men får ta men det jeg kan ;-)

Det kan jo være en ide ja :) ellers pleier jeg å drikke et 0,4 glass av gangen, men tenker ikke over hvor mange det blir om dagen :p

Blir litt større plass i ny leilighet så dere får plass da? :)

Nei det kan være greit å la vær med slike ting da hehe men er jo veldig godt å være litt i bevegelse da hvertfall :)

Det er nettopp det. Og siden jeg ikke får jobbe, så er det greit å prøve og aktivisere meg på en annen måte. Fortsatt mye jeg kan gjøre uten at det er kontakt heldigvis :)

Back
Topp