Skravletråd :)

Huff så kjedelig :-( er du flink til å drikke vann da?

Ja også håper jeg på å hente noen av tingene jeg eier også ;-)

Drikker mest vann til mat og når jeg er tørst for tiden, men vet ikke om det er godt nok :p

Har du mye ting her da?

Vet ikke hvor mye jeg orker jeg heller. Må vel prøve å komme igang med litt trening snart igjen her :)

Å det hørtes deilig ut å trene igjen, jeg savner det. Men når jeg såvidt kommer meg gjennom matbutikken og må sove etter det har jeg ikke krefter til å trene. Går så mye jeg orker da, og presser meg til å gå til jobb om morningen :)

Uff trening. Ikke trent på 6mnd :o
Å det hørtes deilig ut å trene igjen, jeg savner det. Men når jeg såvidt kommer meg gjennom matbutikken og må sove etter det har jeg ikke krefter til å trene. Går så mye jeg orker da, og presser meg til å gå til jobb om morningen :)

Har ikke trent på 3 mnd her. Har heller ikke jobbet da, og går nå på svangerskapspenger. Derfor tenkte jeg at jeg skal prøve å presse meg til ihvertfall en økt i uka (hver økt er på 2 timer). Men ser ikke for meg at jeg kommer til å klare å presse meg til å være instruktør i tillegg pga plutselig svimmelhet osv, så må få til en prat med hovedinstruktøren min :)

Savner veldig jeg og, og det er litt kjedelig at jeg ikke får gradert nå. Men sånn er det bare. Baby først:D

Har også lyst til å prøve meg på yoga ettethvert :)

Nå er det noen år siden jeg var skikkelig aktiv, men når jeg kommer inn i det igjen så er jeg vel ikke noe bedre :P
Nei det kan nok hende det ;-) tar ikke lang tid før man er i det!

Back
Topp