Da er det på tide![]()
Ja kan være greit at det er noe annet enn barnefilmer som blir sett på haha For frøkna er en reser på netflix i helger og ferier
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det på tide![]()
Ja der er en del tegnefilmer og har jeg forstått!Ja kan være greit at det er noe annet enn barnefilmer som blir sett på haha For frøkna er en reser på netflix i helger og ferier![]()
Ja der er en del tegnefilmer og har jeg forstått!![]()
Hvor gammel er hun?Jada på netflix kids er det vist mye spennende ifølge frøkna hehe
Neimen det er vel ikke normalt i januar? :-oÅååh stormlyn og torden. Masse! Og nærme
![]()
Huff så kjedelig :-( er du flink til å drikke vann da?Det ble smårydding
Har rett og slett følt meg fyllesyk i dag
Hjem å besøke familie da eller?![]()
Blir en utrolig stor overgang! ;-)Skjønner det blir herlig for dere
Stor overgang!
Det har jeg skjønt ;-)Og på fjellet drar jeg jo ikke frivillig![]()
Høres koselig ut det da :-DEn sløv dag her i dag, har handlet og vasket en maskin med klær. Så måtte jeg vist sove et par timer etter å ha handlet haha
Nå tenkte jeg å rydde litt og lage noe mat til frøkna kommer hjem fra ei venninne så kan vi kose oss med god mat og film før hu skal legge seg.
Dere skal i kveld da?
Å så kjedelig!!! Her er isen og alt annet borte!Det er glatt ute...![]()
Koselig det daVi har hatt mye tid sammen helt til høsten 2014
Ikke unormalt heller her på sunnmōreNeimen det er vel ikke normalt i januar? :-o
Høres koselig ut det da :-D
I kveld skal jeg slappe av og planlegge en Norge tur ;-)
Å ja du bor på feil stedIkke unormalt heller her på sunnmōre![]()
Haha, feil sted?Å ja du bor på feil sted![]()
Jaja hvor lenge tror dere jeg får beholde førsteplassen på topp 100 lista?![]()
Er nesten 2 år siden jeg mistet den ;-)
Er der ofte ja, som regel over grensa en til to ganger i mnd ;-)Ja er koselig å ligge sammen på sofaen å kose og skravle med en film på hehe
Det høres bra utEr du ofte i Norge?
Ja man skal da ikke ha torden og lyn nå :-o hører til høsten det ;-)Haha, feil sted?![]()