Skravletråd :)

Åååh storm:( lyn og torden. Masse! Og nærme:(

Men det er såååå koooos :) Fyr opp i peisen, kok opp vatn og lag kakao, eit glass vin (for dei som kan drikka), stearinlys osv :D

Hva ble det til? ;-)

Her er det ikke noe spennende som skjer :-P
Prøver å planlegge Norge tur i slutten av mnd da ;-)

Det ble smårydding :p
Har rett og slett følt meg fyllesyk i dag:confused:

Hjem å besøke familie da eller? :)

Åh, ikke noe å finne på da?:) Dårlig vær?

Det var veldig gøy:D
Er jo pause fra svømmingen nå, så da må vi ta noen turer før det begynner i midten av jan igjen:D
Nei, febersyke barn..:(
Skulle ønske vi også hadde hatt bademuligheter i nærheten:)

Ja!!!! Kommer til å tro jeg drømmer når vi får flyttet :-P dit vi vil flytte har de også kabel tv så må bare få tak i ny tv :-P også bli enige i hvor stor tv :-P
Og skal bli så utrolig deilig å gi snuppa et sted hun kan leke!!! ;-)
Skjønner det blir herlig for dere:D
Stor overgang!

En sløv dag her i dag, har handlet og vasket en maskin med klær. Så måtte jeg vist sove et par timer etter å ha handlet haha

Nå tenkte jeg å rydde litt og lage noe mat til frøkna kommer hjem fra ei venninne så kan vi kose oss med god mat og film før hu skal legge seg.

Dere skal i kveld da?

En sløv dag her i dag, har handlet og vasket en maskin med klær. Så måtte jeg vist sove et par timer etter å ha handlet haha

Nå tenkte jeg å rydde litt og lage noe mat til frøkna kommer hjem fra ei venninne så kan vi kose oss med god mat og film før hu skal legge seg.

Dere skal i kveld da?

Har rett og slett følt meg fyllesyk i dag :o
Fått småryddet litt og vasket gardinene mine. Ellers blitt mye tid på sofaen. Håper jeg snart får litt mer energi :)

Blit pinnekjøtt i kveld, og veldig lite annet på planen!

Dere skal i kveld da?
Jeg skal brette klær og se på Revenge på netflix!:)

Har rett og slett følt meg fyllesyk i dag :o
Fått småryddet litt og vasket gardinene mine. Ellers blitt mye tid på sofaen. Håper jeg snart får litt mer energi :)

Blit pinnekjøtt i kveld, og veldig lite annet på planen!

Kjenner til det, på butikken gikk jeg å gulpa og svimla rundt i dag haha får håpe du får litt mer energi snart og slipper den fyllesyken på en stund ;)

Å pinnekjøtt er så godt men det blir en annen dag da mitt ikke er vannet ut...

Kjenner til det, på butikken gikk jeg å gulpa og svimla rundt i dag haha får håpe du får litt mer energi snart og slipper den fyllesyken på en stund ;)

Å pinnekjøtt er så godt men det blir en annen dag da mitt ikke er vannet ut...

Heller "fyllesyk" enn ingen spire. Hehe ;)
Venter bare på å gå henvisning til oul nå så jeg har noe å telle ned til:p

Smakte det for første gang i romjula, og hadde en pakke til i skapet. Mannen satte til vanning i går, og har nå vært og kjøpt vossakorv. Det glemte visst jeg på forrige middagen :p

Heller "fyllesyk" enn ingen spire. Hehe ;)
Venter bare på å gå henvisning til oul nå så jeg har noe å telle ned til:p

Smakte det for første gang i romjula, og hadde en pakke til i skapet. Mannen satte til vanning i går, og har nå vært og kjøpt vossakorv. Det glemte visst jeg på forrige middagen :p

Enig med deg der, men kjenner jeg gjerne skulle ha hatt litt bedre form. Heldigvis har jeg ei veldig forståelsesfull og snill jente som tar hensyn til at mammaen er dårlig. Men jeg får jo så dårlig samvittighet da...

Hehe ja de er noen som bare må ha vossakorv til, det er ikke jeg vokst opp med da :)

Enig med deg der, men kjenner jeg gjerne skulle ha hatt litt bedre form. Heldigvis har jeg ei veldig forståelsesfull og snill jente som tar hensyn til at mammaen er dårlig. Men jeg får jo så dårlig samvittighet da...

Hehe ja de er noen som bare må ha vossakorv til, det er ikke jeg vokst opp med da :)

Skjønner at du får dårlig samvittighet ja. Jeg har jo ingen fra før da, så jeg tar livet med ro så godt jeg kan nå når jeg kan:)
Bra hun forstår da! Mannen da? Er han flink til å hjelpe til? :)

Her er ingen av oss vokst opp med noe av det, så er vel greit å prøve en med og en uten.

Skjønner at du får dårlig samvittighet ja. Jeg har jo ingen fra før da, så jeg tar livet med ro så godt jeg kan nå når jeg kan:)
Bra hun forstår da! Mannen da? Er han flink til å hjelpe til? :)

Her er ingen av oss vokst opp med noe av det, så er vel greit å prøve en med og en uten.

Jeg har ingen mann så det er bare meg og frøkna på straks 8 år :) Hun er jo veldig snill men jeg vil jo gjerne være en mamma som er opplagt og kan finne på ting. Men trenger hvertfall en lur om dagen for at jeg skal fungere og etter jeg var syk i jula har jeg ikke hentet meg inn igjen så det har blitt mye sofakos på oss :)

Jeg har ingen mann så det er bare meg og frøkna på straks 8 år :) Hun er jo veldig snill men jeg vil jo gjerne være en mamma som er opplagt og kan finne på ting. Men trenger hvertfall en lur om dagen for at jeg skal fungere og etter jeg var syk i jula har jeg ikke hentet meg inn igjen så det har blitt mye sofakos på oss :)

Det har jeg vel egentlig fått med meg. Beklager :/
Skal du jobbe noe da, eller er du sykemeldt? Kan jo hende det hjelper litt når jenta begynner på skole igjen og? :)

Jula har jo så mange fine filmer og da, så er mye kos man kan gjøre uten å bruke altfor mye energi ;)

Back
Topp