Skravletråd :)

God ettermiddag:D
Vi kjeder oss inne vi...
Badeland hørtes kult ut:D

Åh, ikke noe å finne på da?:) Dårlig vær?

Det var veldig gøy:D
Er jo pause fra svømmingen nå, så da må vi ta noen turer før det begynner i midten av jan igjen:D

God morgen damer

Hva er planene for dagen?
Siste feriedagen for denne gangen, litt kjedelig.!
Føler at dagene har gått så opp og ned denne ferien at skal bli deilig men barnehage og skole neste uke!
Dårlig men planer hadde vi også :-P men var da en tur ute idag ;-)

God morgen alle sammen:)
Noe spennende som skjer i dag?
Her blir det enten ut å finne jakke, eller hjemme å ta husvask
Hva ble det til? ;-)

Her er det ikke noe spennende som skjer :-P
Prøver å planlegge Norge tur i slutten av mnd da ;-)

Tv skjønner jeg du savner:D
Og et ekstra soverom!!
Ja!!!! Kommer til å tro jeg drømmer når vi får flyttet :-P dit vi vil flytte har de også kabel tv så må bare få tak i ny tv :-P også bli enige i hvor stor tv :-P
Og skal bli så utrolig deilig å gi snuppa et sted hun kan leke!!! ;-)

Føler at dagene har gått så opp og ned denne ferien at skal bli deilig men barnehage og skole neste uke!
Dårlig men planer hadde vi også :p men var da en tur ute idag ;-)
Jeg gruer meg, synes det er så deilig å lange late morninger og masse tid sammen

Kengubarnet har vrt hos en kompis i hele dag, jeg har fått ryddet ut julen (-minus juletreet)

Åh, urimelig strenge liksom? Kjedelig da. Dere får flytte til Bergen:P
Føles sånn ut når vi har inntekt nok og ekstra penger snart :-P

Men holder oss til Sverige vi ;-) familien hadde vel også klikket om vi skulle plutselig å flyttet til Bergen ;-)

Jeg gruer meg, synes det er så deilig å lange late morninger og masse tid sammen
Vi har som regel masse tid sammen, men får jo nesten ikke noen pauser og når vi har en bitte liten leilighet blir det noen ganger litt for mye av det gode også :-P

Kengubarnet har vrt hos en kompis i hele dag, jeg har fått ryddet ut julen (-minus juletreet)
Så flink du har hvert :-D
Jeg ryddet ut hele jula 30 desember jeg :-(
Altfor tidlig men juletreet tok eneste plassen snuppa kan virkelig leke på :-P neste år vurderer jeg å ha den oppe ifra første desember ;-)

Back
Topp