Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Ble med den ene gangen her hos oss med det. Sambo var ikke begeistretJa, super godt og enkelt også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble med den ene gangen her hos oss med det. Sambo var ikke begeistretJa, super godt og enkelt også![]()
Ble med den ene gangen her hos oss med det. Sambo var ikke begeistret
Nei, fort gjort at noe går galtHehe, ikke alltid like lett å multitaske nei![]()
Ja jeg synes det er godtIkke? Det som er så godtDu likte det ?
![]()
Hva skal dere ha i dag da?
God ettermiddagGod dag jenter!!![]()
Hva gjør dere på i dag?
Vi har vært på badeland i dag![]()
Ja jeg synes det er godt![]()
God ettermiddag
Vi kjeder oss inne vi...
Badeland hørtes kult ut![]()
Føler at dagene har gått så opp og ned denne ferien at skal bli deilig men barnehage og skole neste uke!God morgen damer
Hva er planene for dagen?
Siste feriedagen for denne gangen, litt kjedelig.!
Hva ble det til? ;-)God morgen alle sammen
Noe spennende som skjer i dag?
Her blir det enten ut å finne jakke, eller hjemme å ta husvask
Ja!!!! Kommer til å tro jeg drømmer når vi får flyttetTv skjønner jeg du savner
Og et ekstra soverom!!
Jo men da må man opp på fjellet daKan jo bli for mye snø da![]()
Jeg gruer meg, synes det er så deilig å lange late morninger og masse tid sammenFøler at dagene har gått så opp og ned denne ferien at skal bli deilig men barnehage og skole neste uke!
Dårlig men planer hadde vi ogsåmen var da en tur ute idag ;-)
Akkurat det lurer jeg også på!!!Hvem sa det var greit å stikke av med snøen.!![]()
Føles sånn ut når vi har inntekt nok og ekstra penger snartÅh, urimelig strenge liksom? Kjedelig da. Dere får flytte til Bergen![]()
Så herlig da :-DGod dag jenter!!![]()
Hva gjør dere på i dag?
Vi har vært på badeland i dag![]()
Vi har som regel masse tid sammen, men får jo nesten ikke noen pauser og når vi har en bitte liten leilighet blir det noen ganger litt for mye av det gode ogsåJeg gruer meg, synes det er så deilig å lange late morninger og masse tid sammen
Så flink du har hvert :-DKengubarnet har vrt hos en kompis i hele dag, jeg har fått ryddet ut julen (-minus juletreet)
Jeg fant rester av hjemmelaget pizza i fryserenElsker sterk mat![]()
Hva skal dere ha til middag i dag da?![]()