Skravletråd :)

God morgen damer

Hva er planene for dagen?
Siste feriedagen for denne gangen, litt kjedelig.!
God morgen kengu:) her er jeg på jobb. Skal til JM om 50 minutt. Er kort å reise dit fra arbeid:) så tilbake og jobbe til kl 12 kun. Kort dag.
Så tror ikke jeg får gjort så mye i dag her. Men det passer godt med at her ikke er så mye å gjøre:)

Så skal jeg i allefall støvsuge hjemme, og brette litt klær.

Og se noen episoder av Revenge på netflix:)

Hva med deg?

God morgen damer

Hva er planene for dagen?
Siste feriedagen for denne gangen, litt kjedelig.!

God morgen :)
Her er det siste feriedag som nytes med en lat morgen på sofaen. Så er det husarbeid og handling. Og i ettermiddag skal vi til ei venninne som som har en sønn frøkna leker veldig bra sammen med :)

God morgen alle sammen:)
Noe spennende som skjer i dag?
Her blir det enten ut å finne jakke, eller hjemme å ta husvask

Vært med Jm. Heldigvis ikke gått opp no siden sist. Var ca det samme:D og det til og med med jul innimellom. Hurraaaaaa :)

Låg med hodet ned også:)

Så bra. Da er det bare å nyte de to siste mnd da;)
Når jeg tenker på at jeg hadde termin 3. Mars, syns jeg faktisk tida har gått veeeldig kjapt plutselig :o hehe

Så bra. Da er det bare å nyte de to siste mnd da;)
Når jeg tenker på at jeg hadde termin 3. Mars, syns jeg faktisk tida har gått veeeldig kjapt plutselig :o hehe
1 mars her, og tiden har plutselig gått så fort. Er jo ikke lenge siden jeg var så utolmodig for å komme til 19+1 og oul :o men jo, er jo egentlig lenge siden det.. Føles bare ikke slik :p hehe

1 mars her, og tiden har plutselig gått så fort. Er jo ikke lenge siden jeg var så utolmodig for å komme til 19+1 og oul :o men jo, er jo egentlig lenge siden det.. Føles bare ikke slik :p hehe

Er jo brått 7 mnd siden jeg fant ut at jeg var gravid førtste gangen, så det er jo en god stund siden.
Det kjennes vel sikkert sånn ut når jeg kommer til juni/juli og:p hehe

Er vel noe med det å gå å vente på alt. Venter på magen, på å kjenne liv, på oul.... hehe

Da ville jeg valgt jakke:p
Her blir det rolig da mellomste fortsatt er syk..:rolleyes:

Ja, det er noe jeg trenger siden jeg måtte levere tilbake den nye fine jakka mi :(

Huff da, vært syk en stund nå? :/
God bedring!

Er jo brått 7 mnd siden jeg fant ut at jeg var gravid førtste gangen, så det er jo en god stund siden.
Det kjennes vel sikkert sånn ut når jeg kommer til juni/juli og:p hehe

Er vel noe med det å gå å vente på alt. Venter på magen, på å kjenne liv, på oul.... hehe
Ja ventingen roet seg når jeg fikk vite kjønn og at alt var bra. Når jeg slappet av begynte tiden å rase:)

Back
Topp