Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen kenguGod morgen damer
Hva er planene for dagen?
Siste feriedagen for denne gangen, litt kjedelig.!
God morgen damer
Jeg lager heller maten selv, jegDa må dere sende de på matkurs!
jeg hadde aldri godtatt det for å si det sånn![]()
Joda, man kan fint overkoke den vet duOj, ødlegge spaghetti?trodde ikke det gikk an?
![]()
Skal da litt til? Aldri skjedd med megJoda, man kan fint overkoke den vet du![]()
Vært med Jm. Heldigvis ikke gått opp no siden sist. Var ca det sammeGod morgen alle sammen
Noe spennende som skjer i dag?
Her blir det enten ut å finne jakke, eller hjemme å ta husvask
Vært med Jm. Heldigvis ikke gått opp no siden sist. Var ca det sammeog det til og med med jul innimellom. Hurraaaaaa
Låg med hodet ned også![]()
Ja, da er du heldigHan er veldig flink til å lage mat og syns det er gøy å prøve. Fornøyd med han der![]()
Tv skjønner jeg du savnerJa hadde hvert det! Og da skal vi ha tv!!! Og jeg skal ha Wiien min tilbakefor den låner min lillesøster
![]()
Kan jo bli for mye snø daLikes best sommer og sol jeg også ;-) men heller snø enn regn ihvertfall![]()
1 mars her, og tiden har plutselig gått så fort. Er jo ikke lenge siden jeg var så utolmodig for å komme til 19+1 og oulSå bra. Da er det bare å nyte de to siste mnd da![]()
Når jeg tenker på at jeg hadde termin 3. Mars, syns jeg faktisk tida har gått veeeldig kjapt plutselighehe
God formiddagGod morgen damer
Da ville jeg valgt jakkeGod morgen alle sammen
Noe spennende som skjer i dag?
Her blir det enten ut å finne jakke, eller hjemme å ta husvask
Har skjedd med mannen mange gangerSkal da litt til? Aldri skjedd med meg![]()
1 mars her, og tiden har plutselig gått så fort. Er jo ikke lenge siden jeg var så utolmodig for å komme til 19+1 og oulmen jo, er jo egentlig lenge siden det.. Føles bare ikke slik
hehe
Da ville jeg valgt jakke
Her blir det rolig da mellomste fortsatt er syk..![]()
Ja ventingen roet seg når jeg fikk vite kjønn og at alt var bra. Når jeg slappet av begynte tiden å raseEr jo brått 7 mnd siden jeg fant ut at jeg var gravid førtste gangen, så det er jo en god stund siden.
Det kjennes vel sikkert sånn ut når jeg kommer til juni/juli oghehe
Er vel noe med det å gå å vente på alt. Venter på magen, på å kjenne liv, på oul.... hehe