Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Hihi. Synes jeg du skal vurdereKanskje det er det jeg skal gjøre... det må jeg nok tenke på frem til i morgen hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi. Synes jeg du skal vurdereKanskje det er det jeg skal gjøre... det må jeg nok tenke på frem til i morgen hehe
Det har jeg vel egentlig fått med meg. Beklager :/
Skal du jobbe noe da, eller er du sykemeldt? Kan jo hende det hjelper litt når jenta begynner på skole igjen og?
Jula har jo så mange fine filmer og da, så er mye kos man kan gjøre uten å bruke altfor mye energi![]()
Hihi. Synes jeg du skal vurderehar du noen serie du følger med på?
Det er glatt ute...![]()
RevengeJeg liker ncisHar du noen serier å anbefale?
Vi har hatt mye tid sammen helt til høsten 2014Vi har som regel masse tid sammen, men får jo nesten ikke noen pauser og når vi har en bitte liten leilighet blir det noen ganger litt for mye av det gode også![]()
Det har jeg gjort allerede, under treningsrunden minHer er det helt bart, trur vi har hatt rundt 10 varmegrader så alt av is og snø forsvant på 2 dager...
Pass på så du ikke detter på isen.
Revenge
sons of anarchy
scandal
arrow
prison break
Orange is the new black
![]()
Det har jeg gjort allerede, under treningsrunden min![]()
Det går så fint atte![]()
Jeg har bare en liten stilling fast og resten er ekstravakter så satser på å holde meg i jobb så lenge som muligMen må nok fortelle sjefen at jeg er gravid sånn at det kan være noe forståelse for at jeg kan trenge 5 min innimellom og evt spise noe utenom lunsjen pga kvalme og svimmelhet.
Ja det gjør nok det for da rekker jeg en lur mellom jobb og at hun har rukket hjem fra skolen haha
Er sikkert flere bra serier - men dette var de jeg kom påTakk for tips, da skal jeg sjekke ut noen nye serier![]()
Er sikkert flere bra serier - men dette var de jeg kom på![]()
Kan jo kanskje være greit med tanke på formen jahva jobber du med?
Er sikkert flere bra serier - men dette var de jeg kom på![]()
Hihi jaMen det er jo en god start og om jeg skulle like alle de har jeg noe å gjøre i lang tid hehe
Jeg jobber med utviklingshemmede![]()
Hihi jahar du netflix?
![]()
Veldig spennende da
På institusjon eller?
Jeg jobbet selv en periode på en besøksgård og hadde ansvaret for to stk med sterk autisme.
Da er det på tideJa det har jeg, jeg bruker det nesten aldri haha