Skravletråd :)

Det har jeg vel egentlig fått med meg. Beklager :/
Skal du jobbe noe da, eller er du sykemeldt? Kan jo hende det hjelper litt når jenta begynner på skole igjen og? :)

Jula har jo så mange fine filmer og da, så er mye kos man kan gjøre uten å bruke altfor mye energi ;)

Det går så fint atte :)
Jeg har bare en liten stilling fast og resten er ekstravakter så satser på å holde meg i jobb så lenge som mulig :) Men må nok fortelle sjefen at jeg er gravid sånn at det kan være noe forståelse for at jeg kan trenge 5 min innimellom og evt spise noe utenom lunsjen pga kvalme og svimmelhet.

Ja det gjør nok det for da rekker jeg en lur mellom jobb og at hun har rukket hjem fra skolen haha

Det går så fint atte :)
Jeg har bare en liten stilling fast og resten er ekstravakter så satser på å holde meg i jobb så lenge som mulig :) Men må nok fortelle sjefen at jeg er gravid sånn at det kan være noe forståelse for at jeg kan trenge 5 min innimellom og evt spise noe utenom lunsjen pga kvalme og svimmelhet.

Ja det gjør nok det for da rekker jeg en lur mellom jobb og at hun har rukket hjem fra skolen haha

Kan jo kanskje være greit med tanke på formen ja :) hva jobber du med?

Jeg jobber med utviklingshemmede :)

Veldig spennende da :)
På institusjon eller?
Jeg jobbet selv en periode på en besøksgård og hadde ansvaret for to stk med sterk autisme.

Veldig spennende da :)
På institusjon eller?
Jeg jobbet selv en periode på en besøksgård og hadde ansvaret for to stk med sterk autisme.

Både bolig og dagsenter :) ja elsker jobben min virkelig.

Det er veldig gøy å jobbe med mennesker, de er alle så ulike og man må tilpasse alt etter hver enkelt :)

Back
Topp