Men det kommer du til å lære veldig fort ;-)Nei det er vel ikke lett, dette er min første så vet ingenting![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men det kommer du til å lære veldig fort ;-)Nei det er vel ikke lett, dette er min første så vet ingenting![]()
Ja skal leie men de er fryktelig strenge her ;-)Det skjønner jeg godt
Dere skal leie?
Helt sikkertMen det kommer du til å lære veldig fort ;-)
Ja skikkelig tempo også ;-) måtte vist bare bli et nytt år først ;-)Oj i dag var her tempo igjen![]()
Så koselig å høre :-DDa skal jegogså feire , for dere![]()
Viktig å være forsiktig da. Her er nå all snøen borte! Og kun litt is igjen samtidig som det regner!!!Hjemme fra en gåtur, det har regnet så det var en smule glatt ute. Liker ikke det
Ja veldig spennende og burde vite mer ganske snart! :-DSå bra
Og så spennende!
Håper det ordner seg fort da![]()
Takk :-DYeeii, jeg krysser alt jeg har for dere![]()
Ja hadde hvert det! Og da skal vi ha tv!!! Og jeg skal ha Wiien min tilbakeHadde jo vært en drøm om det gikk i orden![]()
Likes best sommer og sol jeg også ;-) men heller snø enn regn ihvertfallHihi...jepp, sånn ble det
Men liker uansett best sommer og sol, så da har vi valgt rett![]()
God nattNei nå må jeg sove!
Natta damer!![]()
Haha er ikke det typisk daSå Frozen i går og nå går alle sangene på repeat i hodet mitt![]()
Håper du har funnet senga da ;-)Jeg er trøtt! Sånn skikkelig.
God natt ;-)Nå går jeg og legger meg. God natt jenter! Håper dere får sove godt alle sammen![]()
Hei! Ja, hun kan finne på å sove i 3-4 timer i strekkHeihei
Får du sove noe på natta nå da?
Tror det begynner å nærme seg. Nå bør hun bli trøtt og mett nok snart... HeheHåper du har funnet senga da ;-)
Så bra da :-DTror det begynner å nærme seg. Nå bør hun bli trøtt og mett nok snart... Hehe![]()
Huff da, satser på at hun sover søtt nåHun sovnet, men våknet så fort jeg reiste meg. Nå har vi flyttet oss over i senga og på'n igjen med ammingen. Hun henger riktig, men det er ømt nå. Gleder meg til snart tre timer pause![]()
Akkurat samme her :/ pasta! Alt for glad i detTrenger bli flinkere til å spise grønnsaker og salat her. Alt for mange måltid som bare blir kjøtt og pasta/ris![]()