Fløtegratinerte poteterMmm. Med chips og bernais saus da eller?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fløtegratinerte poteterMmm. Med chips og bernais saus da eller?![]()
Godt det og. Men liker best chips til. Og masse salat og hamburgerdressingFløtegratinerte poteterMannen bruker bernaise, jeg vil ikke ha det
![]()
Mannen sa nettopp: Kan ikke vi ha både fløtepoteter og chips da? Så da blir det vel detGodt det og. Men liker best chips til. Og masse salat og hamburgerdressingbruker kun bernais om det er chips. Ikke til fløtegratinerte poteter
![]()
Mmm...hørtes nydelig utså flink han er!
Min mann kan knapt steke Grandiosa![]()
HeheMannen sa nettopp: Kan ikke vi ha både fløtepoteter og chips da? Så da blir det vel det![]()
Kan ikke sulte ved brødboksenDa må dere sende de på matkurs!
jeg hadde aldri godtatt det for å si det sånn![]()
Hørtes veldig godt ut. Hva skal du ha i morgen?
Er ikke mangel på mat her hvertfallHehedobbelt så nam
hihi
Såå ille er det ikke her heldigvisKan ikke sulte ved brødboksen
Svogeren min pleier å sende mld til søstra mi for å spørre når hun kommer hjem fordi han er sulten![]()
Sunnere mat må jeg starte med nå jeg ogEr ikke mangel på mat her hvertfallMen blir siste helga med utskeiing nå før godtestopp og sunnere mat
![]()
Jaamen dro for å kjøpe kebab
![]()
Tenkte jeg det ikkebegynner snart å gro fjær på deg
![]()
Da hadde jeg sparket han ut, blæ altsåKan ikke sulte ved brødboksen
Svogeren min pleier å sende mld til søstra mi for å spørre når hun kommer hjem fordi han er sulten![]()
Såå ille er det ikke her heldigvishaha
Å må sove skal jeg komme meg opp til jobb i morgen, men er ikke trøtt![]()
Trenger bli flinkere til å spise grønnsaker og salat her. Alt for mange måltid som bare blir kjøtt og pasta/risSunnere mat må jeg starte med nå jeg og![]()
Hadde kastet ut min mann også. Ærlig talt!Da hadde jeg sparket han ut, blæ altså
Nei nå må jeg sove!
Natta damer!![]()
God natt og sov godtNei nå må jeg sove!
Natta damer!![]()
Da hadde jeg sparket han ut, blæ altså