Jo takk ;-)
Håper vi har noe i boks veldig veldig snart ;-) kommer til å feire en dagen vi har husleie kontrakt i hendene ihvertfall![]()
Det skjønner jeg godt
Dere skal leie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo takk ;-)
Håper vi har noe i boks veldig veldig snart ;-) kommer til å feire en dagen vi har husleie kontrakt i hendene ihvertfall![]()
Her må man bare hoppe inn jaJeg vil gjerne skravle, men hvordan kommer jeg inn i samtalen her?
Velkommen i samtalenJeg vil gjerne skravle, men hvordan kommer jeg inn i samtalen her?
Jeg kunne også trengt en timeplan![]()
Da skal jegogså feire , for dereJo takk ;-)
Ny mnd så da må noen starte heftig vt duOj i dag var her tempo igjen![]()
Sett fotball er jo det samme som å være hjemme alene det da!
Snill han er som varter deg opp! Hva lager han?![]()
Narnia er så koslig!Velkommen i samtalenhva skjer ? Her er det sofaen med narnia !
Skummelt når det er glatt. Har du brodder?Hjemme fra en gåtur, det har regnet så det var en smule glatt ute. Liker ikke det
Ja han gjorde endelig det!!! Så nå må han kontakte folk han kjenner som kan stå som garantist siden de krever at noen med fast jobb står som garantist og vi ikke har det siden jeg er student og han type ringevikar!
Når vi har fått det så er det bare å reise innom de som leier ut, vi har også brev ifra lege om at de må hjelpe oss pga helsen vår så vi har der STORE muligheter til å få leiligheten ;-) og den vi søker på nå er ledig ifra første mars!
Yeeii, jeg krysser alt jeg har for dereJa han gjorde endelig det!!! Så nå må han kontakte folk han kjenner som kan stå som garantist siden de krever at noen med fast jobb står som garantist og vi ikke har det siden jeg er student og han type ringevikar!
Når vi har fått det så er det bare å reise innom de som leier ut, vi har også brev ifra lege om at de må hjelpe oss pga helsen vår så vi har der STORE muligheter til å få leiligheten ;-) og den vi søker på nå er ledig ifra første mars!
Har holdt på å gå på tryne mange gangr i julen pga glatt og is. Heldigvis ikke ramlet endaHjemme fra en gåtur, det har regnet så det var en smule glatt ute. Liker ikke det
Nei har ikke kjøpt det ennåSkummelt når det er glatt. Har du brodder?
Hadde jo vært en drøm om det gikk i ordenHaha har nok vist det nå så fikk viljen min![]()
Og i den leiligheten jeg vil ha er jo stua like stor som leiligheten her!![]()
Jeg har heller ikke. Men burde nok invistere. Ikke bra å ramle nåNei har ikke kjøpt det ennå
Hihi...jepp, sånn ble detHva er det mulig? :-o og der bygde dere hus og samtidig viste at dere kanskje ikke fikk snø? :-o
Nei, du burde hvertfall ikke ramle nå.Jeg har heller ikke. Men burde nok invistere. Ikke bra å ramle nå
Mmm...hørtes nydelig utDet er santhehe
i dag ble det svinenakke med mandelpotetet og grønnsaker. Og deilig hjemmelaget saus![]()