truelove
Lykkeliten
Hvordan klarer Dere å få så mange innlegg? Føler jeg skravles i vei men har jo bare 300innlegfMen ikke jeghehe
Nå har vi akkurat like mange innlegg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan klarer Dere å få så mange innlegg? Føler jeg skravles i vei men har jo bare 300innlegfMen ikke jeghehe
Nå har vi akkurat like mange innlegg![]()
Jeg våkna natt til lørdag av at fem føltes litt i veien.. Så snudde meg og da kjente jeg tydelig hvor hovene dem var.. Merkelige greier..
Brrr...lykke tilMåååå rydde bil, men det erjo så kaldt ute.
Helligejul, det er kaldtMinus 10 er det nå
Har de i mitt walk-in closetHva gjør dere med gavene dere skal ha under treet? Begynner å bli mange gaver her nå å jeg vet ikke hvor jeg skal legge delenger.
Hvordan klarer Dere å få så mange innlegg? Føler jeg skravles i vei men har jo bare 300innlegf![]()
Hva er det med dere og januar??vi vil vi vil ha januar!!!![]()
Hva er det med dere og januar??![]()
He he heDårlig liv??? Haha
Jeg har ikke vært helt i form og vært mye på sofaen. Har ikke jobbet på et par mndogså har jeg ingen barn, så jeg tar alt i mitt tempo
Hjelper mye med mange skravlesyke damer her inne![]()
Ååh...så koseligEr veldig fornøyd med å ha spart 600kr på å dra ut i skogen og finne juletre selv.. Det var så kosligjeg og mannen dro med scooter ett sted familien hans eier skogen og fant DeT fine treet.. Treet var 12m høyt og vi hugget det og tok toppen!
jeg gleder meg til å få det inn
såg også 3elger i nærheten og det var ikke så kult hehe
![]()
App som vanlig jajeg ser det jeg? sitter du på app?
Hva har han gjort??? Eller ikke gjort?har en samboer som irriterer meg i dag![]()
Ja veldig spent selv.. Men kunne godt slått ut snart.. Ikke noe man kan gjøre for å øke hcg daSpennende å se om det betyr noe da![]()
Vil og ha walk in closet!!Har de i mitt walk-in closet![]()
He he hemye bra damer inne her så ikke feil sted å henge
![]()
Vil og ha walk in closet!!Har de i mitt walk-in closet![]()
Håper du får en fin vaktmå velsminke meg og stelle meg så jeg kan dra på jobb.
Må vel kjøpe noen mammabukser her etterhvert. Men det får vi ta når det trengs![]()
App som vanlig jaiphone
Får du varsel på tlf når det skjer noe på forumet..?! Fikk det på samsungen min men ikke iphonen.. HmmmApp som vanlig jaiphone