Skravletråd :)

Unødvendig? Er vel da de trenger det

Var den beskjeden jeg fikk. Før det er det mulig krav til det? Det vet jeg ikke.
Ting blir jo uansett kontrollert på eu kontrollen da, så ser egentlig ikke det store behovet bortsett fra filter og olje som vi fikser selv.

Var den beskjeden jeg fikk. Før det er det mulig krav til det? Det vet jeg ikke.
Ting blir jo uansett kontrollert på eu kontrollen da, så ser egentlig ikke det store behovet bortsett fra filter og olje som vi fikser selv.
aldri hørt ør, synes det er vitkig jeg da at bilene er trygge.. Ikkemye somblir sjekket på eukontroll egt.

Greit å kunne spare litt på å hogge selv.. Også er det veldig koslig også:)

Veldig. Har aldri kjøpt tre vi. Ikke i barndommen heller, da mamma jobbet med noen som tok oss med ut i skogen:)
Også var det alltid pølser og kakao:)

aldri hørt ør, synes det er vitkig jeg da at bilene er trygge.. Ikkemye somblir sjekket på eukontroll egt.

Syns det er ganske mye som blir sjekka jeg da. Naf har ihvertfall sjekka veldig grundig på bilen min og kommer med gode opplysninger og tips til hva vi kan lett gjøre selv osv :)
Dette var Toyota som kom med den beskjeden, og har hørt det fra fler og.

Syns det er ganske mye som blir sjekka jeg da. Naf har ihvertfall sjekka veldig grundig på bilen min og kommer med gode opplysninger og tips til hva vi kan lett gjøre selv osv :)
Dette var Toyota som kom med den beskjeden, og har hørt det fra fler og.
ok, ja da er det vel mulig det er forskjell på eukontroller,selv mjeg ikke trodde det.

vet ikke... kan kom hjem sent i går. vekte meg for at jeg måtte stå opp med jenta. han sto opp for 15 min siden og er allerede ut døren. dritt mann. han kan vell gjøre litt hjemme

Kjiiiping :(

Vekka han deg i går kveld eller i dag?
Hva skulle han ut døra da?

Back
Topp