For en kjiping.vet ikke... kan kom hjem sent i går. vekte meg for at jeg måtte stå opp med jenta. han sto opp for 15 min siden og er allerede ut døren. dritt mann. han kan vell gjøre litt hjemme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For en kjiping.vet ikke... kan kom hjem sent i går. vekte meg for at jeg måtte stå opp med jenta. han sto opp for 15 min siden og er allerede ut døren. dritt mann. han kan vell gjøre litt hjemme
Unødvendig? Er vel da de trenger det
rekker ikke detda får du ta deg en dupp
har en samboer som irriterer meg i dag![]()
aldri hørt ør, synes det er vitkig jeg da at bilene er trygge.. Ikkemye somblir sjekket på eukontroll egt.Var den beskjeden jeg fikk. Før det er det mulig krav til det? Det vet jeg ikke.
Ting blir jo uansett kontrollert på eu kontrollen da, så ser egentlig ikke det store behovet bortsett fra filter og olje som vi fikser selv.
aha, da skjønner jeg detNei. Men sambo reiser 2 nyttårsdag på jobb igjen. Og jeg orker ikke pakke det ned.
Er jo bare oss to. Og der vi skal være på julaften er det jo tre
Greit å kunne spare litt på å hogge selv.. Også er det veldig koslig også![]()
For en kjiping.
må velsminke meg og stelle meg så jeg kan dra på jobb.
aldri hørt ør, synes det er vitkig jeg da at bilene er trygge.. Ikkemye somblir sjekket på eukontroll egt.
må velsminke meg og stelle meg så jeg kan dra på jobb.
yes ,men sånn er detdet var synd![]()
nei uff, det unner jeg ikke noen å se..Kan du ikke bare gå som du er?![]()
ok, ja da er det vel mulig det er forskjell på eukontroller,selv mjeg ikke trodde det.Syns det er ganske mye som blir sjekka jeg da. Naf har ihvertfall sjekka veldig grundig på bilen min og kommer med gode opplysninger og tips til hva vi kan lett gjøre selv osv
Dette var Toyota som kom med den beskjeden, og har hørt det fra fler og.
klem til deg.det er han. dritt
vet ikke... kan kom hjem sent i går. vekte meg for at jeg måtte stå opp med jenta. han sto opp for 15 min siden og er allerede ut døren. dritt mann. han kan vell gjøre litt hjemme
nei uff, det unner jeg ikke noen å se..