Skravletråd :)

Like greit og få det fiksa med en gang egentlig, men jeg har ikke hatt råd til de prisene de har gitt meg :eek:
Må jo det, tryggere å ha den på verksted enn å ksru selv innimellomogså.
Vi må bare ta oss råd, sist gangbetalte vi 10.000
Tipper det blir mimimum 5000 denne gangen

Joda, men kjenner et par veldig flinke bilmekanikere som har hjulpet meg:)

Håper ikke dere må over 10000 nå da ihvertfall

Lurer på om jeg skal trille trøfler:confused:

Da må jeg selge mannen tror jeg. Er nok med den elektrikerregningen i grunn

Haha. Det kan du ikke gjøre:o
Ja det var den og ja. Har dere fått endelig regning eller?

Er veldig fornøyd med å ha spart 600kr på å dra ut i skogen og finne juletre selv.. Det var så koslig;) jeg og mannen dro med scooter ett sted familien hans eier skogen og fant DeT fine treet.. Treet var 12m høyt og vi hugget det og tok toppen!;) jeg gleder meg til å få det inn:) såg også 3elger i nærheten og det var ikke så kult hehe:)

man kommer jo aldri under 5000kr :o en service koster jo det :o

Er veldig fornøyd med å ha spart 600kr på å dra ut i skogen og finne juletre selv.. Det var så koslig;) jeg og mannen dro med scooter ett sted familien hans eier skogen og fant DeT fine treet.. Treet var 12m høyt og vi hugget det og tok toppen!;) jeg gleder meg til å få det inn:) såg også 3elger i nærheten og det var ikke så kult hehe:)

Så koselig:)
Blir resten ved da eller?
Håper jeg får ork til å dra i skauen til svigerfar jeg og

så koselig :) jeg å vil ha juletre nå

man kommer jo aldri under 5000kr :o en service koster jo det :o

Ikke alltid man trenger service da. Verkstedet har sagt til meg at det er unødvendig når bilen er over 10 år. Filter og olje klarer vi å bytte selv:)

Back
Topp