Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg blir sur,sier fra å så er vi ferdig med deter ingen vitså bruke egergi på det![]()
Nei men jeg har hatt to fotsone behandlinger hos ei dame som har hjelpt mange folk.. Hun er helt fantastisk.. Ho hjalp meg med eggløsning nå og nå skulle ho hjelpe sånn at jeg ble gravid.. Ho sa også at innen september hadde jeg blitt mamma.. Så da må jeg jo være gravid nå..hm... kjedelig at det skal være slik da! har dere vært i kontakt med lege eller?
Jeg blir sur,sier fra å så er vi ferdig med det
Hvor jobber du?På jobb,men ingen her ennå
På jobb,men ingen her ennå
Her ogsåsånn er det her også. orker ikke å gå i mange timer å vær det
Nei men jeg har hatt to fotsone behandlinger hos ei dame som har hjelpt mange folk.. Hun er helt fantastisk.. Ho hjalp meg med eggløsning nå og nå skulle ho hjelpe sånn at jeg ble gravid.. Ho sa også at innen september hadde jeg blitt mamma.. Så da må jeg jo være gravid nå..
Her ogsårensker lufta de FÅ gangene noe er gæli
![]()
Jeg bare skjønner ikke at testene ikke slår ut.. Hmmda får vi håpe at hun har rett![]()
Det er ikke Sundt..hvis jeg holder det inne for lenge, klikker det for meg![]()
Jeg bare skjønner ikke at testene ikke slår ut.. Hmm
Det er ikke Sundt..
He he skjønnerer 2dager over forventet mens:/ men etter p pille slutt i januar så har jeg vel kanskje hatt mensen 8ganger el noe.. Den har vært veldig uregelmessig så den er vel det nå også.. Men hadde eggløsning 14 dager etter forje mens så er veldig rart at den ikke kommer nå.. Bare ett tonn av symtomer.. Men men
Får ikke opp bildet!![]()
flink du dajeg skal være kjøpe meg noen bukser
![]()
Jeg blir sur,sier fra å så er vi ferdig med det
Nei men jeg har hatt to fotsone behandlinger hos ei dame som har hjelpt mange folk.. Hun er helt fantastisk.. Ho hjalp meg med eggløsning nå og nå skulle ho hjelpe sånn at jeg ble gravid.. Ho sa også at innen september hadde jeg blitt mamma.. Så da må jeg jo være gravid nå..