Skravletråd :)

hm... kjedelig at det skal være slik da! har dere vært i kontakt med lege eller?
Nei men jeg har hatt to fotsone behandlinger hos ei dame som har hjelpt mange folk.. Hun er helt fantastisk.. Ho hjalp meg med eggløsning nå og nå skulle ho hjelpe sånn at jeg ble gravid.. Ho sa også at innen september hadde jeg blitt mamma.. Så da må jeg jo være gravid nå..

Nei men jeg har hatt to fotsone behandlinger hos ei dame som har hjelpt mange folk.. Hun er helt fantastisk.. Ho hjalp meg med eggløsning nå og nå skulle ho hjelpe sånn at jeg ble gravid.. Ho sa også at innen september hadde jeg blitt mamma.. Så da må jeg jo være gravid nå..

da får vi håpe at hun har rett :)

He he skjønner:) er 2dager over forventet mens:/ men etter p pille slutt i januar så har jeg vel kanskje hatt mensen 8ganger el noe.. Den har vært veldig uregelmessig så den er vel det nå også.. Men hadde eggløsning 14 dager etter forje mens så er veldig rart at den ikke kommer nå.. Bare ett tonn av symtomer.. Men men

Håper du får en positiv test sent istedet da :)

Krysser fingrene for at hun har rett da:)

Back
Topp