Åh! Trollkrem har jeg ikke spist siden jeg var 10. Må prøve å lage det en dag.Ikke glad i tyttebær jeg heller, men trollkrem er snadder!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh! Trollkrem har jeg ikke spist siden jeg var 10. Må prøve å lage det en dag.Ikke glad i tyttebær jeg heller, men trollkrem er snadder!!
Middagen ferdig spist jenter?![]()
Er med jeg nå.Hun du sa som måtte bli med å skravlekayn
Haha Må jo ha litt konkurranse. Er jo det som er gøy.Konkurranse blir det nå da![]()
Haha Må jo ha litt konkurranse. Er jo det som er gøy.![]()
Her inne du er ja! Hmpf...Haha Må jo ha litt konkurranse. Er jo det som er gøy.![]()
Jaaa, ble så stille på Feb14.Her inne du er ja! Hmpf...![]()
Jaaa, ble så stille på Feb14.
Og jeg ser storesnupp trene. Så har da masse skravle tid.![]()
Ja, jeg er innom innimellom. J er pottesur, surker for ALT! Gleder meg til han skal soveJaaa, ble så stille på Feb14.
Og jeg ser storesnupp trene. Så har da masse skravle tid.![]()
Er ikke noe gøy å falle av nei.Det er jo det. Men nå er ikke jeg den som tipper lengre da. Kjedelig å være den som detter ut av lista og![]()
Y og N er pottesure de og. Så jeg meldte meg fort frivillig til å bli med KA på trening.Ja, jeg er innom innimellom. J er pottesur, surker for ALT! Gleder meg til han skal sove![]()
Hahaha.. skal love deg den tråden har jeg vært inn på. Sikla godt av den altså! Prøver å unngå den. Men et ALTFOR nysgjerrig.![]()
Kommer til å få bakehekta etter hvert jeg da skjønner jeg.Skal legga ut fleire etter kvart![]()
Det er denMiddagen ferdig spist jenter?![]()
Så braHerlig dag på jobb
Var du?jeg trudde ikke bare at jeg skulle dø, men jeg vaar døden nær ja!![]()
Det er jo flott da.Herlig dag på jobb