Regna egentlig med dether er det fryktelig mye matprat og kakebaking.
Blir masse mat og kake prat og. Har eigne tråder som berre handlar om det. Er såååå mykje deilig mat og kake
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Regna egentlig med dether er det fryktelig mye matprat og kakebaking.
Dårlig med det gitt. Prøvde å dytte den opp litt nå. Den hadde forsvunnet laaaangt ned![]()
Kan sikkert stemme dether er det 4 på torsdagen om jeg reknet rett? tiden går sakte ja...
Skummelt å sjekke ut sånt da...Joda, men har aldri reagert på dem. Man trenger ikke være allergisk mot alle typer nøtter![]()
Blir masse mat og kake prat og. Har eigne tråder som berre handlar om det. Er såååå mykje deilig mat og kake![]()
Nei baksnakking er det lite av gitt. Vi har så masse gøy å prate om.![]()
enda en ting?![]()
HihiNei, det er ikke det![]()
Ikke glad i tyttebær jeg heller, men trollkrem er snadder!!syns faktisk ikke det er godt! men det er sikkert pga jeg ikke liker tyttebær![]()
Kan sikkert stemme det
Aaaltfor tregt. Og spesielt når man ikke orker å være i farta hele dagen da![]()
Litt liv nå da?Har ligget på sofaen en time nå og håper på liv her innehehe
Som jeg ikke liker, eller som VI ikke liker?hehe
Tror de smaksløkene våre er ganske like kanskje???
Kanskje vi må dra med oss generell inn for å vise litt![]()
Ikke glad i tyttebær jeg heller, men trollkrem er snadder!!
Åååå.... Ikke snakk! Spesielt kaker.... ❤Blir masse mat og kake prat og. Har eigne tråder som berre handlar om det. Er såååå mykje deilig mat og kake![]()
Skummelt å sjekke ut sånt da...
Hihier den på skjult.?
HahaHaha, eg las bakesnakking, som å baka ting, og skulle til å korrigera deg for så å fortelja at me har masse av den slags! Til og med eigen tråd på det![]()
sant! jeg skal til mamma på fredagen. så hele helgen kommer til å gå fortså er det bare 5 dager så er det juleferie for jenta mi
så trur tiden vil gå litt fortere etter hvert nå?