Skravletråd :)

Regna egentlig med det :p her er det fryktelig mye matprat og kakebaking.

Blir masse mat og kake prat og. Har eigne tråder som berre handlar om det. Er såååå mykje deilig mat og kake :D

her er det 4 på torsdagen om jeg reknet rett? tiden går sakte ja...
Kan sikkert stemme det ;)
Aaaltfor tregt. Og spesielt når man ikke orker å være i farta hele dagen da :o

Nei baksnakking er det lite av gitt. Vi har så masse gøy å prate om. :)

Haha, eg las bakesnakking, som å baka ting, og skulle til å korrigera deg for så å fortelja at me har masse av den slags! Til og med eigen tråd på det :P

Kan sikkert stemme det ;)
Aaaltfor tregt. Og spesielt når man ikke orker å være i farta hele dagen da :eek:

sant! jeg skal til mamma på fredagen. så hele helgen kommer til å gå fort :D så er det bare 5 dager så er det juleferie for jenta mi :) så trur tiden vil gå litt fortere etter hvert nå?

Blir masse mat og kake prat og. Har eigne tråder som berre handlar om det. Er såååå mykje deilig mat og kake :D
Åååå.... Ikke snakk! Spesielt kaker.... ❤

Skummelt å sjekke ut sånt da...

Det man får beskjed om å gjøre faktisk :p det vises ikke på blodprøvene mine, så da må jeg jo bare sjekke da. Men nå har jeg begynt å ta med allergitabletter i lomma :)

Haha, eg las bakesnakking, som å baka ting, og skulle til å korrigera deg for så å fortelja at me har masse av den slags! Til og med eigen tråd på det :P
Haha:) egen baksnakkingstråd faktisk :p

sant! jeg skal til mamma på fredagen. så hele helgen kommer til å gå fort :D så er det bare 5 dager så er det juleferie for jenta mi :) så trur tiden vil gå litt fortere etter hvert nå?

Håper den gjør det ja :)
Jeg skal på juleverksted til helga :D

Back
Topp