Veldig. Iallefall på en sånn lang turNettopp. Stress![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig. Iallefall på en sånn lang turNettopp. Stress![]()
Det må du lære meg tror jegJods, du må skravle i søvne![]()
det blir vi aldri enig omDet er det så det så![]()
Det må du lære meg tror jegikke sååå rutinert liksom!
2 ammetopper å pepperkakeformer rakk jeghba har du gjort? shoppet var det?
Trollkrem har jeg faktisk ikke smaktIkke glad i tyttebær jeg heller, men trollkrem er snadder!!
Håper den gjør det ja
Jeg skal på juleverksted til helga![]()
Jepp. Jeg syns det.er litt mere liv nå da![]()
Liker ikke tyttebær jeg heller, bare trollkrem.Tyttebær er ikke godt, så tror jeg holder meg unna![]()
Hun du sa som måtte bli med å skravleHahanå vet jeg ikke hvem som er den som ligger over deg er da ?
![]()
2 ammetopper å pepperkakeformer rakk jegmåtte på 2 sentre, så trakk ut litt i tid. Så traff jeg masse kjentfolk og greier. Og sååå mange som bare stoppa for de skulle se på den pittelille babyen min...
Nei! Ikke sant! Da trodde jeg at jeg skulle dø faktisk!!å kjære vene! når jeg hadde det, hadde jeg ikke tid eller tanker til å bruke på bv![]()
Hun du sa som måtte bli med å skravlekayn
Det er koselig da![]()
Nei! Ikke sant! Da trodde jeg at jeg skulle dø faktisk!!
Veldig koselig. Tanta mi arrangerer hvert år for alle barna i slekta![]()
Det er veldig koselig. Vi er i allefall blitt en god gjeng.Håper det blir slikt på mitt også![]()
Hahahaha jeg ler høyt.Hehe, er nok meir i retning private tankarOg ein del kinky
![]()
Hahaha.. skal love deg den tråden har jeg vært inn på. Sikla godt av den altså! Prøver å unngå den. Men et ALTFOR nysgjerrig.Haha, eg las bakesnakking, som å baka ting, og skulle til å korrigera deg for så å fortelja at me har masse av den slags! Til og med eigen tråd på det![]()