Er middagstider så er vel generelt litt daut på heile forumet trur eg.
Er stille inne hjå oss og no.
Korleis er det på dikkas termingrupper?
Der er det stille. er ikke mye liv der inne enda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er middagstider så er vel generelt litt daut på heile forumet trur eg.
Er stille inne hjå oss og no.
Korleis er det på dikkas termingrupper?
Kakemenn droppa jeg i dag, men fikk stekt noen pepperkaker daJeg også, men er så sliten... Men har jo lovt storesøster å bake kakemenn. Har t.o.m. kjøpt former idag![]()
Kan vel si ikke alt passer seg på åpent.Hva er det dere driver og skravler sånn om da? Masse hemmelig?![]()
Så ekkelt!
Men ser det ordnet seg![]()
Cashewnøtter er gooooodtDet syns ikke jeg heller
Men mandel i grøten er jo ikke der for smaken sin skyld da. Det er jo bare for gevinstmen i å blir det cashew her
![]()
Samme som mi det. Men glad i spaghetti daå nei, ikke her i husetkan spise det, men er ikke noe hun spør om å få. liker ikke pølser heller. kresent barn dette
hun elsker taco, men unten kjøtt
![]()
har vært stille i hele dag johaha
Er ikke så veeeldig mye liv på Juli syns jeg![]()
Masse hemmeligNei da, me er veldig flinke til å holde liv i skravletråden vår, lage nye morsomme tråder osv. Er ei gruppe som trives saman
![]()
Å trollkrem!!!! Fikk jeg lyst på..mRiskrem er besthehe
Aldri smakt multekrem da, mem kan ikke se for meg julaften uten riskrem![]()
Middagstid nå sikkerttrur ikke det er mange skravlere inne til oss?
Masse hemmeligNei da, me er veldig flinke til å holde liv i skravletråden vår, lage nye morsomme tråder osv. Er ei gruppe som trives saman
![]()
Det er det så det såRiskrem er jo ikke godt![]()
Samme som mi det. Men glad i spaghetti dataco uten kjøtt og pølser er ikke noe særlig..
Kan vel si ikke alt passer seg på åpent.![]()
Jeg har jo vært totalt fraværende idagvi må skravle mere trur jeg![]()
Bra for megNei, har egentlig vært ganske dødt![]()
Nå er jeg her, men må koke spaghetti snart.Det er så stille her når jeg tar meg pausehva driver alle med i dag?
Å trollkrem!!!! Fikk jeg lyst på..m