Det hørtes godt utFår gjøre det. Nå er siste pepperkakene i ovnen, og kefirbrødet mitt er smakt på. Smakte ikke så verst det![]()
Akkurat begynt på havreflarn her nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes godt utFår gjøre det. Nå er siste pepperkakene i ovnen, og kefirbrødet mitt er smakt på. Smakte ikke så verst det![]()
Hva hadde du på?
Hva skal du bake?Gleder meg sånn til å få bake igjen
Enig! Brunost på nybakt brød!! Naaaaam!!Gulost og brunoster så godt med ost på nybakt brød
![]()
Okei. Hva er det du sliter med da?Må jo ha noe å finne på iløpet av dagen. Skal til legen i morgen da, så blir det litt stille. Så får vi se hva hun sier om jobb videre![]()
Okei. Greit når det er flere da. Han liker desserten da?Mannen liker ikke grøten, så her blir det nok og lage for desserten. Skal til svigerinna mi, og jeg har fått oppgavenblit vel 8 stk
![]()
Nam, det er så godtEnig! Brunost på nybakt brød!! Naaaaam!!
JA!! Good ide!! Det hadde vært kjempe kjekt.Kan komma til meg og bakaSå kan gubbane ta seg av bøllefrøa
![]()
Det hørtes godt ut
Akkurat begynt på havreflarn her nå
Har tatt seg opp litt nå daDet har jo ikke vært liv her i hele dag jo..
Ja, er veldig godtDet er godt det![]()
Enig! Brunost på nybakt brød!! Naaaaam!!
I morgen når komfyren er på plassSkal du bake i dag?
Det er detDet er nok en kjekk jobb![]()
Har du fått hjelp av elektriker no då?I morgen når komfyren er på plass
Kjedelig værHøststorm ute på 4 dagen eller noikke hvitt desembervær akkurat! Åh hater slikt deittvær og vind!
Baker herDet er så stille her når jeg tar meg pausehva driver alle med i dag?
Ja aller best daGjerne litt varmt og![]()