Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Whaaat? Potetkuler?Potetkuler du liksom![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Whaaat? Potetkuler?Potetkuler du liksom![]()
Bare innbillingSist gang tok jeg en opptelling, og kakemenn vant tydelig![]()
500g smør og 500g smør?500gram smør
500gram smør
Smelt smøret og ta sukkeret oppi. Rør konstant - lurt med middels temperatur da for høg temperatur kan øydeleggja det. Når den er blitt ca lys/mellom brun tar du blandingen over på bakeplata med bakepapir på. La den stå litt slik at den blir stiv, men ikkje kald.
200gram sjokolade (eg brukar mjølkesjokolade) som du hakkar opp og strør over. Bruk ein gaffel/skei/slikkepott og smør sjokoladen utover. Varmen frå sukkerblandingen smeltar sjokoladen. Når den byrja å bli kald, setter du den inn i kjøleskapet. Bør haldast kaldt, ellers vil sjokoladen smelta litt.
Må vel ha meg en prat med regionsjefen før den tid....
Jeg gir ikke opp selv. Hun henger i en tynn tråd da og mye kan skje på ett årLitt samme her. Tror sjefer ofte er utfordrende. Men jeg gir ikke opp så lett. Nekter å gi meg. Men mln er ikke så ille daheldigvis
Håper du får en positiv overraskelse når du drar innom/)
Jeg vet ikke hva det er, men jeg har lyst på!!
Du tegner jo bare på nisseklær med rødfargeHahaha, men da må jeg kle den ut som en nisse. Hvis ikke så kaller jeg den ikke julemann![]()
Er det ikke med baketingene da?Kanskje han så på feil sted?![]()
Hææææææ? Bor på skodje uten å vite?Jeg vet ikke hva det er, men jeg har lyst på!!
heheJeg sa han kunne spørre, men det var jo så mye folk
Han hadde googla det da, så tror han visste hva han så etter.
Krysser fingrene for at hun er borte til du kommer tilbake!!Jeg gir ikke opp selv. Hun henger i en tynn tråd da og mye kan skje på ett år![]()
500gram smør
500gram smør
Smelt smøret og ta sukkeret oppi. Rør konstant - lurt med middels temperatur da for høg temperatur kan øydeleggja det. Når den er blitt ca lys/mellom brun tar du blandingen over på bakeplata med bakepapir på. La den stå litt slik at den blir stiv, men ikkje kald.
200gram sjokolade (eg brukar mjølkesjokolade) som du hakkar opp og strør over. Bruk ein gaffel/skei/slikkepott og smør sjokoladen utover. Varmen frå sukkerblandingen smeltar sjokoladen. Når den byrja å bli kald, setter du den inn i kjøleskapet. Bør haldast kaldt, ellers vil sjokoladen smelta litt.
Ja, de er redde for ikke å få jobbe. Og hun ene bare sleiker henne oppetter ryggen så.... Jeg kommer ingen vei.En nazisjef og en haug med pingler altså![]()
OffJa, de er redde for ikke å få jobbe. Og hun ene bare sleiker henne oppetter ryggen så.... Jeg kommer ingen vei.
Ikke alt som er like lett å finne i butikker alltid![]()
Grovkake? Jeg vet ikke hva det erHææææææ? Bor på skodje uten å vite?![]()
Da hadde jeg blitt mildt sagt overrasket!! Før alt det tullet så "klarte hun seg ikke uten meg". Ble nesten sur da jeg ble gravid for hun visste ikke hva hun skulle gjøre uten meg. Det snudde fort!Litt samme her. Tror sjefer ofte er utfordrende. Men jeg gir ikke opp så lett. Nekter å gi meg. Men mln er ikke så ille daheldigvis
Håper du får en positiv overraskelse når du drar innom/)
Det ga mer mening. Ble plutselig veldig mye smørEller 500g smør og 500g sukker![]()
Skulle vært krav at alle butikker tenker liktDet er dessverre sant. Har lett mange ganger selv![]()