Trives jo med de jeg jobber med, bortsett fra henne. Skal dit neste uke å vise frem vidunderet, så får vi se da.... Om hun gidder å åpne glugga å si noe....For en sjef altsåtrives du når det er slik?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trives jo med de jeg jobber med, bortsett fra henne. Skal dit neste uke å vise frem vidunderet, så får vi se da.... Om hun gidder å åpne glugga å si noe....For en sjef altsåtrives du når det er slik?
Skulle bare mangle jaHvertfall 1 synes jeg![]()
For en sjef altsåtrives du når det er slik?
En nazisjef og en haug med pingler altsåDet er slitsomt! Og iallefall når alle spiller med henne.... Ingen tør å si noe.
De hadde selvfølgelig ikke natron da.... Hvordan går det an? Eller så fant han det ikke.... Bah!
Litt samme her. Tror sjefer ofte er utfordrende. Men jeg gir ikke opp så lett. Nekter å gi meg. Men mln er ikke så ille daTrives jo med de jeg jobber med, bortsett fra henne. Skal dit neste uke å vise frem vidunderet, så får vi se da.... Om hun gidder å åpne glugga å si noe....
Ikke alt som er like lett å finne i butikker alltidKanskje han så på feil sted?![]()
Høres sånn ut ja!En nazisjef og en haug med pingler altså![]()
HahaJa, men blir superstolt om hun faktisk baker en og kaller den julemann
![]()
Får håpe det ja.I know. Håper bare ikke legen min er vanskelig til onsdag ifht svangerskapspenger...
Hva er det?Hehe. Det meste av bakverk er godt.
Min bakerifavoritt er GROVKAKE![]()
Herlighet! I alle daaaagerAbsolutt ikke!
Er sykemeldt nå da. Vært det i 2 mnd caogså skal jeg finne meg ny jobb etter permisjonen.
Nå må jeg bare få med legen på svangerskapspenger, siden sjefen syns jeg er dust som ikke kan jobb fordi jeg er gravid
Men begynte med i sommer da han ble grinete og dro på ferie uten å si fra, da jeg fortalte om spontanaborten min
Var jo egentlig ikke i stand til å være på jobb i det hele tatt...
Potetkuler du liksomÅja, det er de potetkulene til mannen...takler de ikkehaha
Melk blir jeg kvalm av![]()
Vent, skal finne bildeHva er det?
Hahahun er altfor overfladisk! Hvis han er superhønk så kanskje
![]()
Du må gjøre det og ta bilde til ossHahaha, men da må jeg kle den ut som en nisse. Hvis ikke så kaller jeg den ikke julemann![]()
Jeg sa han kunne spørre, men det var jo så mye folkHan fant det sikkert ikke![]()
Vi er flertall. Du må bare adoptere julemenn nå![]()