Skravletråd :)

For en sjef altså :o trives du når det er slik?
Trives jo med de jeg jobber med, bortsett fra henne. Skal dit neste uke å vise frem vidunderet, så får vi se da.... Om hun gidder å åpne glugga å si noe....

For en sjef altså :o trives du når det er slik?

Absolutt ikke!
Er sykemeldt nå da. Vært det i 2 mnd ca :) også skal jeg finne meg ny jobb etter permisjonen.
Nå må jeg bare få med legen på svangerskapspenger, siden sjefen syns jeg er dust som ikke kan jobb fordi jeg er gravid :p
Men begynte med i sommer da han ble grinete og dro på ferie uten å si fra, da jeg fortalte om spontanaborten min :o
Var jo egentlig ikke i stand til å være på jobb i det hele tatt...

Trives jo med de jeg jobber med, bortsett fra henne. Skal dit neste uke å vise frem vidunderet, så får vi se da.... Om hun gidder å åpne glugga å si noe....
Litt samme her. Tror sjefer ofte er utfordrende. Men jeg gir ikke opp så lett. Nekter å gi meg. Men mln er ikke så ille da:) heldigvis

Håper du får en positiv overraskelse når du drar innom/)

Haha :P Ja, men blir superstolt om hun faktisk baker en og kaller den julemann :P

Hahaha, men da må jeg kle den ut som en nisse. Hvis ikke så kaller jeg den ikke julemann :p

I know. Håper bare ikke legen min er vanskelig til onsdag ifht svangerskapspenger...
Får håpe det ja.
Skulle egentlig hatt svangerskapspenger jeg også, pga psykopatisk miljø på arbeidsplassen.... :p

Absolutt ikke!
Er sykemeldt nå da. Vært det i 2 mnd ca :) også skal jeg finne meg ny jobb etter permisjonen.
Nå må jeg bare få med legen på svangerskapspenger, siden sjefen syns jeg er dust som ikke kan jobb fordi jeg er gravid :p
Men begynte med i sommer da han ble grinete og dro på ferie uten å si fra, da jeg fortalte om spontanaborten min :o
Var jo egentlig ikke i stand til å være på jobb i det hele tatt...
Herlighet! I alle daaaager :o
Blir satt ut jeg!

Haha:D hun er altfor overfladisk! Hvis han er superhønk så kanskje:p

Nja, det vil jeg vel ikke si. Hadde kanskje hjulpet om han klarte å dra på seg buksa ordentlig, men NEI. :p

Back
Topp