Skravletråd :)

500gram smør
500gram smør
Smelt smøret og ta sukkeret oppi. Rør konstant - lurt med middels temperatur da for høg temperatur kan øydeleggja det. Når den er blitt ca lys/mellom brun tar du blandingen over på bakeplata med bakepapir på. La den stå litt slik at den blir stiv, men ikkje kald.
200gram sjokolade (eg brukar mjølkesjokolade) som du hakkar opp og strør over. Bruk ein gaffel/skei/slikkepott og smør sjokoladen utover. Varmen frå sukkerblandingen smeltar sjokoladen. Når den byrja å bli kald, setter du den inn i kjøleskapet. Bør haldast kaldt, ellers vil sjokoladen smelta litt.
500g smør og 500g smør? :P

Litt samme her. Tror sjefer ofte er utfordrende. Men jeg gir ikke opp så lett. Nekter å gi meg. Men mln er ikke så ille da:) heldigvis

Håper du får en positiv overraskelse når du drar innom/)
Jeg gir ikke opp selv. Hun henger i en tynn tråd da og mye kan skje på ett år ;)

Jeg sa han kunne spørre, men det var jo så mye folk :p
Han hadde googla det da, så tror han visste hva han så etter.
hehe :P Er jo mulig det er mange som skal bake så det er gått tomt :P

500gram smør
500gram smør
Smelt smøret og ta sukkeret oppi. Rør konstant - lurt med middels temperatur da for høg temperatur kan øydeleggja det. Når den er blitt ca lys/mellom brun tar du blandingen over på bakeplata med bakepapir på. La den stå litt slik at den blir stiv, men ikkje kald.
200gram sjokolade (eg brukar mjølkesjokolade) som du hakkar opp og strør over. Bruk ein gaffel/skei/slikkepott og smør sjokoladen utover. Varmen frå sukkerblandingen smeltar sjokoladen. Når den byrja å bli kald, setter du den inn i kjøleskapet. Bør haldast kaldt, ellers vil sjokoladen smelta litt.

Må prøves ut. Mannen elsker daim :)

En nazisjef og en haug med pingler altså :P
Ja, de er redde for ikke å få jobbe. Og hun ene bare sleiker henne oppetter ryggen så.... Jeg kommer ingen vei.

Ja, de er redde for ikke å få jobbe. Og hun ene bare sleiker henne oppetter ryggen så.... Jeg kommer ingen vei.
Off :( Er det slik at du ønsker ny jobb da?

Litt samme her. Tror sjefer ofte er utfordrende. Men jeg gir ikke opp så lett. Nekter å gi meg. Men mln er ikke så ille da:) heldigvis

Håper du får en positiv overraskelse når du drar innom/)
Da hadde jeg blitt mildt sagt overrasket!! Før alt det tullet så "klarte hun seg ikke uten meg". Ble nesten sur da jeg ble gravid for hun visste ikke hva hun skulle gjøre uten meg. Det snudde fort!

• Liker
Reactions: EJ
Back
Topp