Eg for min del berre skravlar.. Kjem ikkje meg over 1200 uansettJøss som dere skravler nå da.. Siste innspurt på enkelte skjønner eg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg for min del berre skravlar.. Kjem ikkje meg over 1200 uansettJøss som dere skravler nå da.. Siste innspurt på enkelte skjønner eg
Noen gjør nok detTakk for det
Ja, vi bretter opp ermene igjen![]()
Jeg er over det, så da gidder jeg ikke mer. Noen her tar som alltid litt avEg for min del berre skravlar.. Kjem ikkje meg over 1200 uansett![]()
Koser meg som bare det! Mye bedre enn første gangHaha, det gjer det absolutt!
Kosar du deg då, når du ikkje tenkjer på vekta?![]()
Gjer ikkje du?Noen gjør nok det![]()
HeheJøss som dere skravler nå da.. Siste innspurt på enkelte skjønner eg
Sånn vil det vel alltid vere..Jeg er over det, så da gidder jeg ikke mer. Noen her tar som alltid litt av![]()
HerligKoser meg som bare det! Mye bedre enn første gang![]()
Akkurat som meg... Hadde ikkje trudd eg skulle vere på topp100 ein gong denne mnd eg... Menmen, sånn kan det gikkHehenei, jeg er fornøyd med plassen. Så er bare tilfeldig igrunn. Lite annet å gjøre.
For noen gjør det nok det ja, jeg er innafor å det får være nok. Neste mnd er jeg ikke blant topp 10, det er for traveltSånn vil det vel alltid vere..Er ein over 1200, så er ein over... Men ligg vel litt prestisje i topplasseringane og
![]()
Nope absolut ikkeGjer ikkje du?
Synes det er trivelig jeg da... Har ingenting med at jeg må lenger opp på lista.Jeg er over det, så da gidder jeg ikke mer. Noen her tar som alltid litt av![]()
Det er nok definitivt ikkje eg hellerFor noen gjør det nok det ja, jeg er innafor å det får være nok. Neste mnd er jeg ikke blant topp 10, det er for travelt
Ville vel ikke gjort så myeHva ville dere ha gjort hvis ny naboen driver å flytter inn NÅ? Og har bråket så sykt siden kl22..
Ville ha gått og spurt fint om dei kunne ta hensyn til dei som skal soveHva ville dere ha gjort hvis ny naboen driver å flytter inn NÅ? Og har bråket så sykt siden kl22..
Spurt om de kanskje kunne ventet til imorgen?Hva ville dere ha gjort hvis ny naboen driver å flytter inn NÅ? Og har bråket så sykt siden kl22..
Det gjør det ja, så lenge jeg er på topp 100 så er det greitDet er nok definitivt ikkje eg hellerIkkje i desember, då skjer det altfor mykje anna
![]()
Det syns eg ogSynes det er trivelig jeg da... Har ingenting med at jeg må lenger opp på lista.
Er veldig spent på kor mange som prøvar seg egDet gjør det ja, så lenge jeg er på topp 100 så er det greit