Skravletråd :)

Jøss som dere skravler nå da.. Siste innspurt på enkelte skjønner eg
Hehe :) nei, jeg er fornøyd med plassen. Så er bare tilfeldig igrunn. Lite annet å gjøre.

Jeg er over det, så da gidder jeg ikke mer. Noen her tar som alltid litt av ;)
Sånn vil det vel alltid vere.. :-) Er ein over 1200, så er ein over... Men ligg vel litt prestisje i topplasseringane og :)

Hehe :) nei, jeg er fornøyd med plassen. Så er bare tilfeldig igrunn. Lite annet å gjøre.
Akkurat som meg... Hadde ikkje trudd eg skulle vere på topp100 ein gong denne mnd eg... Menmen, sånn kan det gikk :P

Hva ville dere ha gjort hvis ny naboen driver å flytter inn NÅ? Og har bråket så sykt siden kl22..

Jeg er over det, så da gidder jeg ikke mer. Noen her tar som alltid litt av ;)
Synes det er trivelig jeg da... Har ingenting med at jeg må lenger opp på lista.

For noen gjør det nok det ja, jeg er innafor å det får være nok. Neste mnd er jeg ikke blant topp 10, det er for travelt
Det er nok definitivt ikkje eg heller :P Ikkje i desember, då skjer det altfor mykje anna :P

Hva ville dere ha gjort hvis ny naboen driver å flytter inn NÅ? Og har bråket så sykt siden kl22..
Spurt om de kanskje kunne ventet til imorgen?
Eller... Kan faktisk være at dette er enest muligheten deres. Men da har de planlagt det fryktelig dårlig!

Back
Topp