Skravletråd :)

Det er første desember i dag, i dag er det første desember :D
Alle nissunger må, opp og stå, ut og gå, det er første desember i dag :D
Blir stas med julekalender på tv også :)

Blir det noko ordnings med bråket hos deg då?
Nei! Dem hamrer og gud veit ka... og som ikke det va nok.. nei så sku gubben bynn å snork. Får null reaksjon fra han. Så nu ligg e på kontoret i et forsøk på å få søv, ro ned hormonan og kynnera....

Nei! Dem hamrer og gud veit ka... og som ikke det va nok.. nei så sku gubben bynn å snork. Får null reaksjon fra han. Så nu ligg e på kontoret i et forsøk på å få søv, ro ned hormonan og kynnera....
Ååååå.... Så kjipt! Er jo ikke sånn at du IKKE trenger å slappe av nå liksom! For noen idioter av naboer! Helt utrolig....

Må bare si: elsker desember. Huset er ordentlig pynta, elsker rødt så da kan jeg pynte med det, og nisser, kakao, småkaker og lys <3 lykke !! Setter ekstra stor pris på det nå som jeg har blitt mamma :-)

Må bare si: elsker desember. Huset er ordentlig pynta, elsker rødt så da kan jeg pynte med det, og nisser, kakao, småkaker og lys <3 lykke !! Setter ekstra stor pris på det nå som jeg har blitt mamma :-)

Kjempe koselig med desember! Har bare hengt opp gardiner enda jeg:( håper å få opp resten iløpet av uken :)

Det er så kooos! Ikke pyntet her enda, men skal prøve å få gjort litt idag.

Back
Topp