Skravletråd :)

Flott, håper den holder seg borte:D
Selvfølgelig er det tidlig morgen når man minst måtte ønske det:p

Det slår aldri feil det :p og siden begge ungene hadde feber i går også, så må de jo være hjemmeed meg i hele dag også :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Fikk 10 000 kr av svigerfar i gave til oss alle. Så jeg og mannen har bestemt at 2000 kr til oss. Begge unga får 2000 kr på sparekontoen hver. Og felles får de ett nettbrett. Har ett felles. Men de blir ikke særlig enige om det gitt de dagene de får dille med det :p Minsta får utenom en vårdress og eldste skal få speiderkniv og nye sko tenker jeg :)

• Liker
Reactions: EJ
Kvifor søv alltid mini lenge dei dagane eg skal på jobb? No ligg ho og gubben og snorkar om kvarandre i senga:p viss eg skal vere heime så er me oppe før 7:p jaja:)

Skal på sykehuset og veie. Så må jeg vel få opp litt desember-stæsj:p
Får du resultat på onsdag da eller?

Tenkte å prøve på det samme her i dag! Har ikke fått gjordt noe når jeg har denne kvalmen... Hvordan går det med deg og babyen da?

Regner med resultatet er kommet da? Jeg skal også på ul på onsdag ❤️

Fikk 10 000 kr av svigerfar i gave til oss alle. Så jeg og mannen har bestemt at 2000 kr til oss. Begge unga får 2000 kr på sparekontoen hver. Og felles får de ett nettbrett. Har ett felles. Men de blir ikke særlig enige om det gitt de dagene de får dille med det :p Minsta får utenom en vårdress og eldste skal få speiderkniv og nye sko tenker jeg :)

Oi, for en gave :D

Oj det var litt av en gave

Back
Topp