Flott, håper den holder seg borte
Selvfølgelig er det tidlig morgen når man minst måtte ønske det![]()
Det slår aldri feil det
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flott, håper den holder seg borte
Selvfølgelig er det tidlig morgen når man minst måtte ønske det![]()
Ikke så mye, går dager mellom hver gang jeg er innom. Er innom dagboka hver dag, men ikke skravletråden. Har ikke hatt tid....Koko! Er det noen her?
Ja mulig det er kjekkare dåKanskje neste år?![]()
Skal på sykehuset og veie. Så må jeg vel få opp litt desember-stæsj![]()
Får du resultat på onsdag da eller?
Fikk 10 000 kr av svigerfar i gave til oss alle. Så jeg og mannen har bestemt at 2000 kr til oss. Begge unga får 2000 kr på sparekontoen hver. Og felles får de ett nettbrett. Har ett felles. Men de blir ikke særlig enige om det gitt de dagene de får dille med detMinsta får utenom en vårdress og eldste skal få speiderkniv og nye sko tenker jeg
![]()
Kvifor søv alltid mini lenge dei dagane eg skal på jobb? No ligg ho og gubben og snorkar om kvarandre i sengaviss eg skal vere heime så er me oppe før 7
jaja
![]()
Hipp hurraGod adventstid
![]()
Kasta den?Jippimå legge frem første pakken i kalenderen (gubben kasta den da vi flytta
).
Lykke tilSamme herskal på ammepoliklinikken å veie idag. Spennende!
JaOi, for en gave![]()
Nei ikke denne gangen som sagt. Topp 100 får være bra nokGjør ikke du?!![]()
Ja det er muligTipper det blir Shadow også![]()
Oj det var litt av en gaveFikk 10 000 kr av svigerfar i gave til oss alle. Så jeg og mannen har bestemt at 2000 kr til oss. Begge unga får 2000 kr på sparekontoen hver. Og felles får de ett nettbrett. Har ett felles. Men de blir ikke særlig enige om det gitt de dagene de får dille med detMinsta får utenom en vårdress og eldste skal få speiderkniv og nye sko tenker jeg
![]()
Høh? ...... Har ikke begynt enda... Men i hodet mitt har jeg gjort alt ferdig. Om det teller?Er dere pyntet ferdig huset?![]()
Desember
Denne mnd har jeg ventet leeeenge på.
Til advent såEr dere pyntet ferdig huset?![]()