Blir stas med julekalender på tv ogsåDet er første desember i dag, i dag er det første desember
Alle nissunger må, opp og stå, ut og gå, det er første desember i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir stas med julekalender på tv ogsåDet er første desember i dag, i dag er det første desember
Viø gjerne sove først da...Det er første desember i dag, i dag er det første desember
Så deilig! Eg håpar min nr to blir like greiEr mye tryggere på meg selv nå og det er så deilig1.mann sov jo ikke. Hun her sover jo hele tida *bankibordet* foreløpig.
Ja, det er stasBlir stas med julekalender på tv også![]()
Blir det noko ordnings med bråket hos deg då?Viø gjerne sove først da...
Er iallefall lettere. Og de sier jo at ungene som regel blir forskjellig.Så deilig! Eg håpar min nr to blir like greiNår den tid kjem
![]()
Kanskje neste år?Ja, det er stasSyns det er kjempekos, og håpar mi på 13 mnd syns det er like kjekt som meg
![]()
Hun er og kjefter på naboen nåBlir det noko ordnings med bråket hos deg då?
Nei! Dem hamrer og gud veit ka... og som ikke det va nok.. nei så sku gubben bynn å snork. Får null reaksjon fra han. Så nu ligg e på kontoret i et forsøk på å få søv, ro ned hormonan og kynnera....Blir det noko ordnings med bråket hos deg då?
Ååååå.... Så kjipt! Er jo ikke sånn at du IKKE trenger å slappe av nå liksom! For noen idioter av naboer! Helt utrolig....Nei! Dem hamrer og gud veit ka... og som ikke det va nok.. nei så sku gubben bynn å snork. Får null reaksjon fra han. Så nu ligg e på kontoret i et forsøk på å få søv, ro ned hormonan og kynnera....
Må bare si: elsker desember. Huset er ordentlig pynta, elsker rødt så da kan jeg pynte med det, og nisser, kakao, småkaker og lys <3 lykke !! Setter ekstra stor pris på det nå som jeg har blitt mamma![]()
Ja når man kaster seg rundt så tar det jo ikke lange tiden daKjempe koselig med desember! Har bare hengt opp gardiner enda jeghåper å få opp resten iløpet av uken
![]()
Go morgen! Her sover lillegutt enda, mens mamman er våken , hahaGod morgen alle sammen![]()
Det skal jeg se i dagDet er første desember i dag, i dag er det første desember
Det er så kooos! Ikke pyntet her enda, men skal prøve å få gjort litt idag.Må bare si: elsker desember. Huset er ordentlig pynta, elsker rødt så da kan jeg pynte med det, og nisser, kakao, småkaker og lys <3 lykke !! Setter ekstra stor pris på det nå som jeg har blitt mamma![]()
Samme herGo morgen! Her sover lillegutt enda, mens mamman er våken , haha![]()
I dag skal det bakes ut julemenn og strikkeGod morgen
Hva er dagens plan?