Går som regel bra om det ikke blir for myeskal innrømme jeg ikke helt husker på den dagen-derpå følelsen
![]()
Nei,var en stund siden her også gitt. Nyttårsaften for 2år siden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går som regel bra om det ikke blir for myeskal innrømme jeg ikke helt husker på den dagen-derpå følelsen
![]()
Litt morsomt jaVar jo artig da. Men vanskelig å holde styr på hvem som hadde gjort hva og skulle hva![]()
HahaLitt morsomt ja
KAn jo godt hende det blir sånn frå i morgon![]()
Ånei! stemmer det... kjedelig då. Men høyres jo ut som om der var ganske mykje anna god matJa, det var det også der i dag. Men det kunne jeg desverre ikke spise![]()
Hehe, greitt å ha litt å gjere mens puppen er ute dåHahaja. Men folk er nok litt mer opptatt nå uansett. Så får se...
Her sitter jeg jo bare med puppen ut likevel, har ikke så mye annet å gjøre![]()
Så lenge det er SÅ fornuftig såHehe, greitt å ha litt å gjere mens puppen er ute då![]()
Ånei! stemmer det... kjedelig då. Men høyres jo ut som om der var ganske mykje anna god mat![]()
Veldig fornuftigSå lenge det er SÅ fornuftig så![]()
Er detVeldig fornuftig
Du er heime no, sant?
Takk for det![]()
Vet du noe mer? Går det bra med deg?
Hehe, kva jobbar han med?Er detfantastisk deilig!
Stresser litt med at jeg må på sykehuset til kl10 imorgen og gubben er på jobb.... Har så viktig jobb vettuuuu...
Det er bra når dei klarer å ha variert og godt utvalgJada, mer enn nok å velge i for meg ogsåDet glutenfrie brødet smakte ikke værst det
![]()
Han er avdelingsleder og har møte mandags morgener som visstnok er superdødsviktig....Hehe, kva jobbar han med?
Trur på at det er deilig å vere heime ja![]()
Hehe... Du klarer deg sikkert kjempebraHan er avdelingsleder og har møte mandags morgener som visstnok er superdødsviktig....
Jaja, går sikkert fint![]()
Jada, går sikkert fint. Men slitsomt. Er liksom bare 5 dager siden hun kom og kroppen min er passe sliten endaHehe... Du klarer deg sikkert kjempebra![]()
Grei kombinasjon dåJada, går sikkert fint. Men slitsomt. Er liksom bare 5 dager siden hun kom og kroppen min er passe sliten enda
Ser kun problemer jeg skjønner du. Heldigvis har jeg gubben som kun ser løsninger![]()
God natt og sov godt! Håpar du klarer å sove vekk feberenDa tar eg med meg feberen min å
Hopper til køysgod natt alle dere
Sent from my iPhone using BV Forum
God natt og sov godt! Håpar du klarer å sove vekk feberen![]()