Det må du væreNei, det er jeg ikkehehe
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må du væreNei, det er jeg ikkehehe
![]()
Sliter så med å følge med på denne trådenDet må du være![]()
Så fine navn da. Liker både Frida og Mille godtNeeeei... Eller. Vi er litt usikker. Stod mellom Mali og Frida. Men så sier Ronja at hun skal hete Milla. Så tygger veldig på Mille nå da. Lille Mille![]()
Så ble det plutselig kveld og full stopp igjenJa, du er flink![]()
Frida er kjempefintSå fine navn da. Liker både Frida og Mille godt![]()
Ja, der er er navn som står på liste hos oss i alle fallFrida er kjempefint![]()
Kunne vurdert det jeg også om ikke jentenavnet til nestemann allerede var bestemtJa, der er er navn som står på liste hos oss i alle fall![]()
Nå er det jo kjempestille herSliter så med å følge med på denne trådenmen tar turen innom en gang i blant
når det er rolige forhold
![]()
Kan jeg spørre hva det er da?Kunne vurdert det jeg også om ikke jentenavnet til nestemann allerede var bestemt![]()
Frida har jeg alltid liktFrida er kjempefint![]()
Må si meg enig derNå er det jo kjempestille her
Ja, la merke til det! Var kommet to nye innlegg siden jeg var innom i formiddagNå er det jo kjempestille her
Fint navn det også. Veldig koselig når man kaller opp etter noenAstridoppkalt etter mormor
![]()
Jeg har rykket to plasser ned siden i går kveldJa, la merke til det! Var kommet to nye innlegg siden jeg var innom i formiddag![]()
Du er vel trygt innenfor uansett?Jeg har rykket to plasser ned siden i går kveld![]()
Det får jeg virkelig håpe. Orker ikke stress på sluttenDu er vel trygt innenfor uansett?![]()
Ja, tror ikke de nederste der er ute etter 1200 innleggDet får jeg virkelig håpe. Orker ikke stress på slutten
Helt nede på 21.plass nå, men ser det er en del innlegg ned til 30.plassen![]()
Håper ikke de har tenkt å bruke helga til detJa, tror ikke de nederste der er ute etter 1200 innlegg![]()
Det ble visst MilleSå fine navn da. Liker både Frida og Mille godt![]()