Så først nå at det forrige innlegget jeg svarte på var gammelt... Vel, vel... God torsdagHåper alle får en strålende torsdag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så først nå at det forrige innlegget jeg svarte på var gammelt... Vel, vel... God torsdagHåper alle får en strålende torsdag![]()
Typisk guttemamma du daSå herlige navn
Frida har alltid stått øverst på min liste! Meeen fikk jo bare gutter da![]()
Å nei, ellers takkJeg skal alene på IKEA, med tilhenger, i snøføre, høygravid og med bekkenløsning. Skal vi bytte gjøremål i dag?![]()
Haha...tanken var godSå først nå at det forrige innlegget jeg svarte på var gammelt... Vel, vel... God torsdag![]()
Håper du også får en flott dagGod morgen
Håper alle får en fin dag
Ja, er vel detTypisk guttemamma du da![]()
I know! Vel fremme nå og lang ventetid. Håper jeg rekker tilbake før huleboermannen slutter på jobb. Så allerede nå at køen har startet. sist brukte jeg over 1 time på 4 km da køen var samme sted som nå. Håper jeg slipper det i dag. For da bruker jeg to timer istedet for én. Hva skulle maleren male hos deg?Å nei, ellers takk
Og masse lykke til....du er gal!
Oida lykke tilJeg skal alene på IKEA, med tilhenger, i snøføre, høygravid og med bekkenløsning. Skal vi bytte gjøremål i dag?![]()
Uff håper ikke du må vente sååå lenge!! Lykke tilI know! Vel fremme nå og lang ventetid. Håper jeg rekker tilbake før huleboermannen slutter på jobb. Så allerede nå at køen har startet. sist brukte jeg over 1 time på 4 km da køen var samme sted som nå. Håper jeg slipper det i dag. For da bruker jeg to timer istedet for én. Hva skulle maleren male hos deg?
Tror du ikke det var utsolgt for det som jeg trenger tilhenger til da???!! Jeg blir gaaaaaaal! Det var de pengene!Uff håper ikke du må vente sååå lenge!! Lykke til
Er det sant ??? Argh så frustrerende. Hva skulle du ha?Tror du ikke det var utsolgt for det som jeg trenger tilhenger til da???!! Jeg blir gaaaaaaal! Det var de pengene!
Håper det går bedre enn fryktet!I know! Vel fremme nå og lang ventetid. Håper jeg rekker tilbake før huleboermannen slutter på jobb. Så allerede nå at køen har startet. sist brukte jeg over 1 time på 4 km da køen var samme sted som nå. Håper jeg slipper det i dag. For da bruker jeg to timer istedet for én. Hva skulle maleren male hos deg?
Så koseligHei og hopp !!![]()
Hva gjør dere på i dag?
Vi har vært på juleteaterSå nå er jeg i skikkelig julesteming. Skal ikke mye til
weehooo...hO HO HO
![]()
Hver gang jeg er innom denne tråden har du nettshoppetPoden er hos en kompis, eg har slengt inn en bestilling på toys r us![]()
Da er du ikke ofte innomHver gang jeg er innom denne tråden har du nettshoppet![]()