Skravletråd :)

Å nei, ellers takk:p
Og masse lykke til....du er gal!
I know! Vel fremme nå og lang ventetid. Håper jeg rekker tilbake før huleboermannen slutter på jobb. Så allerede nå at køen har startet. sist brukte jeg over 1 time på 4 km da køen var samme sted som nå. Håper jeg slipper det i dag. For da bruker jeg to timer istedet for én. Hva skulle maleren male hos deg?

Jeg skal alene på IKEA, med tilhenger, i snøføre, høygravid og med bekkenløsning. Skal vi bytte gjøremål i dag?:p
Oida lykke til :D Hvordan går det med huset? :D Ikke lenge igjen til snuppa di kommer nå :D

I know! Vel fremme nå og lang ventetid. Håper jeg rekker tilbake før huleboermannen slutter på jobb. Så allerede nå at køen har startet. sist brukte jeg over 1 time på 4 km da køen var samme sted som nå. Håper jeg slipper det i dag. For da bruker jeg to timer istedet for én. Hva skulle maleren male hos deg?
Uff håper ikke du må vente sååå lenge!! Lykke til

Tror du ikke det var utsolgt for det som jeg trenger tilhenger til da???!! Jeg blir gaaaaaaal! Det var de pengene!
Er det sant ??? Argh så frustrerende. Hva skulle du ha?

Håper det går bedre enn fryktet!:)
Maleren skulle bare male en skade i taket..

Hei og hopp !!:D

Hva gjør dere på i dag:) ?

Vi har vært på juleteater:D Så nå er jeg i skikkelig julesteming. Skal ikke mye til:D weehooo...hO HO HO:santa:santa

Barnevakt for en trassig 4 åring, og en lat mann !! Jeg skulle lage kake og fucka opp glasuren. Det ble for mye!!! Fosterstilling på sofaen med tåre spruten

Hei og hopp !!:D

Hva gjør dere på i dag:) ?

Vi har vært på juleteater:D Så nå er jeg i skikkelig julesteming. Skal ikke mye til:D weehooo...hO HO HO:santa:santa
Så koselig :) her er ikke julestemningen kommet enda.

Back
Topp