Nei, 30. plassen er mrs lutz om jeg ikke husker feil. Hun er i termingruppa mi, og jeg VET at hun ikke bruker helga til detHåper ikke de har tenkt å bruke helga til det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, 30. plassen er mrs lutz om jeg ikke husker feil. Hun er i termingruppa mi, og jeg VET at hun ikke bruker helga til detHåper ikke de har tenkt å bruke helga til det![]()
Jeg aner ikke hvilken plass jeg er påDet får jeg virkelig håpe. Orker ikke stress på slutten
Helt nede på 21.plass nå, men ser det er en del innlegg ned til 30.plassen![]()
Gratulerer med et nydelig navn daDet ble visst Mille![]()
Veldig! Men av en eller annen grunn syns vi Mille passet bedre med Ronja. Vet ikke hvorfor.... Og navnet dukket bare opp plutseligFrida er kjempefint![]()
Ja, jeg så det var henneNei, 30. plassen er mrs lutz om jeg ikke husker feil. Hun er i termingruppa mi, og jeg VET at hun ikke bruker helga til det![]()
Det gjør snart jegJeg aner ikke hvilken plass jeg er på
Tror du klarer degDet får jeg virkelig håpe. Orker ikke stress på slutten
Helt nede på 21.plass nå, men ser det er en del innlegg ned til 30.plassen![]()
Mille er fint det også, men poppisVeldig! Men av en eller annen grunn syns vi Mille passet bedre med Ronja. Vet ikke hvorfor.... Og navnet dukket bare opp plutselig![]()
Det gjør du velDet gjør snart jeg![]()
Da er det nok det som er det rette navnet på prinsessaVeldig! Men av en eller annen grunn syns vi Mille passet bedre med Ronja. Vet ikke hvorfor.... Og navnet dukket bare opp plutselig![]()
Du er nr 11Det gjør du vel![]()
Ja, det ser heldigvis sånn utTror du klarer deg![]()
Takk for detGratulerer med babyennydelig navn
![]()
Hadde dere navn klart før fødsel sist eller ble det bestemt etter hun var født da?Takk for detså nå er vi ferdige. Godt å tenke på
![]()
Takk. Hadde ikke falt så mye nedover daDu er nr 11![]()
Jeg visste ikke det var det før jeg sjekket på nettet. Og da hadde vi allerede bestemt oss. Kjenner ingen Mille viMille er fint det også, men poppis![]()
Hehe, ja, det er vel greitTakk for detså nå er vi ferdige. Godt å tenke på
![]()
Mye tyder på det. Storesøster som bestemte ❤Da er det nok det som er det rette navnet på prinsessa![]()
Jeg hadde Ronja-navnet klart før hun var lagetHadde dere navn klart før fødsel sist eller ble det bestemt etter hun var født da?![]()