Ja, det er mye som skjer på denne tidaJa, det er jo deilig å vite
Er stress nok fra før rundt disse tider![]()
Derfor er det veldig greit. Håper å vinne denne mnd da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er mye som skjer på denne tidaJa, det er jo deilig å vite
Er stress nok fra før rundt disse tider![]()
Ja, de har jo mye fintMye fra riviera maison.. endel julepynt og litt annet
JaBestandig spennende med bilder av kidsanå vurderer jeg faktisk julekort ettersom lillesøster kom.
Altfor mye. Har så lyst på mye nytt i år, litt lei nisser kjenner jeg..Ja, de har jo mye fint![]()
Okei, skjønner den. Her tror jeg vi aldri går lei nisserAltfor mye. Har så lyst på mye nytt i år, litt lei nisser kjenner jeg..
Jeg har endret stil , er nok derforOkei, skjønner den. Her tror jeg vi aldri går lei nisser![]()
Litt spent på hvordan det blir her også i årHer må all julepynten opp i høyden i årmini vil ha tak i ALT som er innen rekkevidde!
Er lov detJeg har endret stil , er nok derfor![]()
Haha, treet må vel stroppes fast til veggenLitt spent på hvordan det blir her også i år
Tror vi dropper julepynt nederst på treet![]()
Har tenkt litt på det de siste dagene, så er veldig spent når det kommer oppHaha, treet må vel stroppes fast til veggenhar jeg ikke tenkt på engang
![]()
Jaja, den tid den sorgHar tenkt litt på det de siste dagene, så er veldig spent når det kommer opp
I fjor var hun ikke spesielt opptatt av det i alle fall.
Da er det håp altsåMin har faktisk aldri rørt juletreet, merkelig nok siden han pellet på alt mulig annet..
Er vel alderen for detJaja, den tid den sorgtror nok kulene må opp i høyden der også
han vil nok prøve å reise seg ved treet også! Hører jo ikke etter når man sier nei heller, bare gliser og prøver enda en gang
![]()
Tror og håper at det skal gå bra her ogsåMin har faktisk aldri rørt juletreet, merkelig nok siden han pellet på alt mulig annet..
Her fenger nye leker i ca 10 minutterEr vel alderen for det
For prøve å finne noe annet som er veldig spennende og som tåler at de små leker med det. Blir noen nye leker i pakkekalenderen, så satser på at de fenger mer![]()
Hihi, da spørs det jaHer fenger nye leker i ca 10 minutteralt annet er mye mer interessant
![]()
Joda, det går nok braHihi, da spørs det ja
Satser på at det går bra da![]()
Jeg også!Ja, det er mye som skjer på denne tida
Derfor er det veldig greit. Håper å vinne denne mnd da![]()