Skravletråd :)

Ja, det er jo deilig å vite:p
Er stress nok fra før rundt disse tider:p:oops:
Ja, det er mye som skjer på denne tida:)
Derfor er det veldig greit. Håper å vinne denne mnd da:D

Bestandig spennende med bilder av kidsa :) nå vurderer jeg faktisk julekort ettersom lillesøster kom.
Ja :D Men sa siden jeg legger litt ekstra i julekortet i år får de ikke kalender i år gitt. Men jeg gleder meg så masse til å se! :D Er koselig med julekort med bilder. Jeg dekorerer veggen min med alle jeg selv får :D

Altfor mye. Har så lyst på mye nytt i år, litt lei nisser kjenner jeg..
Okei, skjønner den. Her tror jeg vi aldri går lei nisser :p

Her må all julepynten opp i høyden i år :p mini vil ha tak i ALT som er innen rekkevidde!

Her må all julepynten opp i høyden i år :p mini vil ha tak i ALT som er innen rekkevidde!
Litt spent på hvordan det blir her også i år:p
Tror vi dropper julepynt nederst på treet;)

Litt spent på hvordan det blir her også i år:p
Tror vi dropper julepynt nederst på treet;)
Haha, treet må vel stroppes fast til veggen :p har jeg ikke tenkt på engang :o

Haha, treet må vel stroppes fast til veggen :p har jeg ikke tenkt på engang :o
Har tenkt litt på det de siste dagene, så er veldig spent når det kommer opp :p
I fjor var hun ikke spesielt opptatt av det i alle fall.

Har tenkt litt på det de siste dagene, så er veldig spent når det kommer opp :p
I fjor var hun ikke spesielt opptatt av det i alle fall.
Jaja, den tid den sorg :p tror nok kulene må opp i høyden der også :p han vil nok prøve å reise seg ved treet også! Hører jo ikke etter når man sier nei heller, bare gliser og prøver enda en gang :p

Jaja, den tid den sorg :p tror nok kulene må opp i høyden der også :p han vil nok prøve å reise seg ved treet også! Hører jo ikke etter når man sier nei heller, bare gliser og prøver enda en gang :p
Er vel alderen for det:p
For prøve å finne noe annet som er veldig spennende og som tåler at de små leker med det. Blir noen nye leker i pakkekalenderen, så satser på at de fenger mer ;)

Min har faktisk aldri rørt juletreet, merkelig nok siden han pellet på alt mulig annet..
Tror og håper at det skal gå bra her også:)

Er vel alderen for det:p
For prøve å finne noe annet som er veldig spennende og som tåler at de små leker med det. Blir noen nye leker i pakkekalenderen, så satser på at de fenger mer ;)
Her fenger nye leker i ca 10 minutter :p alt annet er mye mer interessant :p

Hihi, da spørs det ja:p
Satser på at det går bra da:)
Joda, det går nok bra :) velter han juletreet, så velter han det :p om ikke han velter det klarer sikkert kattene eller hundene til mamma å ta kål på det uansett haha :p

Back
Topp