Nei, vil si du ligger godt plassertTakk. Hadde ikke falt så mye nedover da
Har jo ikke vært et høyt tempo denne mnd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, vil si du ligger godt plassertTakk. Hadde ikke falt så mye nedover da
Er jo veldig greit det da, så lenge dere er enigJeg hadde Ronja-navnet klart før hun var laget![]()
Itillegg så passet det ogsåEr jo veldig greit det da, så lenge dere er enig![]()
KoseligMye tyder på det. Storesøster som bestemte ❤
Rundt her er detendel.Jeg visste ikke det var det før jeg sjekket på nettet. Og da hadde vi allerede bestemt oss. Kjenner ingen Mille vi![]()
Nei ikke akkurat, jeg har knapt nok skravlet siste uken, men har likevel ikke falt så veldig myeNei, vil si du ligger godt plassert
Har jo ikke vært et høyt tempo denne mnd![]()
Det hørtes koselig utJeg har julepyntet vinduet mitt, om bare pakken fra paradis interiør kunne komme snart så jeg kan få pyntet litt til.
Høres koselig utHei og hopp !!![]()
Hva gjør dere på i dag?
Vi har vært på juleteaterSå nå er jeg i skikkelig julesteming. Skal ikke mye til
weehooo...hO HO HO
![]()
Mulig det er mer pop i deler av landetRundt her er detendel.Datteren til ei venninne heter det også
Uff da?!Barnevakt for en trassig 4 åring, og en lat mann !! Jeg skulle lage kake og fucka opp glasuren. Det ble for mye!!! Fosterstilling på sofaen med tåre spruten
Hva har du handlet??Poden er hos en kompis, eg har slengt inn en bestilling på toys r us![]()
Hehe...blir som regel sånnSå ble det plutselig kveld og full stopp igjen![]()
Ja, det er sånn det erHehe...blir som regel sånn![]()
Så herlig daDet ble visst Mille![]()
Ja, det er jo deilig å viteJa, det er sånn det er
Ser heldigvis ut som man slipper stress på slutten av denne mnd da![]()
Mye fra riviera maison.. endel julepynt og litt annetDet hørtes koselig ut
Hva har du bestilt der da?
Bestandig spennende med bilder av kidsaIdag gikk vi til fotograf for julekortbilder. To søte små i gammelrosa kjole på 4 åringen og svart kjole på soontobe 9 åringen. Bikkja fikk være seg selv uten dillGleder meg til å få mail om hvordan de ble ja !
![]()