Tenkte på hvilken sørlandschips?Helnøtt og Sørlandschips![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte på hvilken sørlandschips?Helnøtt og Sørlandschips![]()
Ja, det skjønner jeg. Dumt at folk må spørre om det samme flere ganger:/Var så irriterende å gå glipp av folk som quoter meg osv, så da fikk tapatalk bli løsningen
Sent from my iPad using Tapatalk
Var i alle fall helt håpløst å skulle skrive noe i denne tråden uten å få opp varsler når noen svarerJa, det skjønner jeg. Dumt at folk må spørre om det samme flere ganger:/
Ja, det skjønner jeg. I travle tider orker jeg bare svare på de innleggene hvor jeg er quotet. Ellers blir det mye lesing og lite skrivingVar i alle fall helt håpløst å skulle skrive noe i denne tråden uten å få opp varsler når noen svarerrisikerer jo å måtte bla gjennom tusenvis av innlegg om man skal få med seg alt haha
![]()
Ja, har innsett at denne tråden er det umulig å henge med påJa, det skjønner jeg. I travle tider orker jeg bare svare på de innleggene hvor jeg er quotet. Ellers blir det mye lesing og lite skriving![]()
![]()
Ja, vanskelig hvis man må lese alle innlegg i alle fallJa, har innsett at denne tråden er det umulig å henge med påer bare her inne når det er veldig rolig
Det skjønner jeg at du gjør da
Han gleder seg sikkert til å se mammaen sin![]()
Blir nok godt å få han hjem![]()
Forrige mnd var jo crazy da.Jeg var på topp 3 forrige mnd til ganske langt ut. Så ble det flytting og jeg gadd ikke. Trodde jeg seifa, havna akkurat på 30. Plass. Holdt på fikk sjokk da jeg så det![]()
Nei, greit med litt aktivitetJa, vanskelig hvis man må lese alle innlegg i alle fall
Derfor helt greit at det er roligere. Må ikke bli for rolig heller da![]()
Ja, den var temmelig drøyForrige mnd var jo crazy da.
Har dessverre ikke noe svar på spørsmålet, men håper noen andre har. Har mange fine figurer derfraNoen som vet hvor de selger SIA å nett? De har så mange fine julekuler..
Ja, man er liksom avhengig av detNei, greit med litt aktivitet![]()
De har så mye fint, ønsker meg halve vareutvalget deres minstHar dessverre ikke noe svar på spørsmålet, men håper noen andre har. Har mange fine figurer derfra![]()
Jo, jeg håper da det. Og de er jo der for å hjelpe...Trodde man ble hyppigere fulgt opp jeg... Ja, følger mange bekymringer med det å gå gravid og å bli mamma. Regner med du får komme inn på en kontroll om du føler det er noe som ikke stemmer. I alle fall når du har opplevd SF før.
Hehe, jaJa, man er liksom avhengig av det![]()
Ja, de har veldig mye fintDe har så mye fint, ønsker meg halve vareutvalget deres minst
Ja, det er heldigvis detHehe, jaheldigvis stort sett alltid noen her