Skravletråd :)

Hehehe, ja :p rett og slett svare i alle tråder som skrives :p
Det hadde vel vært noe merkelig :eek:
Tror kanskje det hadde kommet en klage eller ti :p

Ja jeg lå langt oppe i starten hvertfall :) men regner med jeg har falt en god del plasser :P men mitt mål denne mnd var topp 100, og det skal jeg klare :)
Ser du er nr 12, ikke dårlig det :)
Over 1200 er du jo også;)

Det hadde vel vært noe merkelig :eek:
Tror kanskje det hadde kommet en klage eller ti :p
Godt mulig noen hadde sagt noe ja om de hadde lagt merke til det :p

Godt mulig noen hadde sagt noe ja om de hadde lagt merke til det :p
Hvis jeg hadde hatt et mål om 1000 innlegg så hadde jeg jo vært over alt. Svart på alt og startet mange tråder:p
Helt sikkert noen som hadde lagt merke til det.
Høres ut som stress, så glad for at det ikke var målet.

Oj, så høyt ja :) trodde faktisk jeg hadde falt ennå lengre enn det :P nei da er det jo virkelig rolig her inne da :)
Ja, det har vært utrolig rolig her inne. Alle holder på med julegaveinnkjøpene :p

Hvis jeg hadde hatt et mål om 1000 innlegg så hadde jeg jo vært over alt. Svart på alt og startet mange tråder:p
Helt sikkert noen som hadde lagt merke til det.
Høres ut som stress, så glad for at det ikke var målet.
Spørs jo, ikke så mange som har vært her i helga :p kanskje det hadde gått dem hus forbi haha :p

Spørs jo, ikke så mange som har vært her i helga :p kanskje det hadde gått dem hus forbi haha :p
Ja, det kan hende :p
Hadde vært desto vanskeligere for meg å nå målet da:p Du hadde vel merka det da;)

Ja, det kan hende :p
Hadde vært desto vanskeligere for meg å nå målet da:p Du hadde vel merka det da;)
Hehe, ja, det hadde det vært ;) når man plutselig begynner å svare i andre termingrupper enn sin egen blir det kanskje lagt merke til uansett haha :p

Hehe, ja, det hadde det vært ;) når man plutselig begynner å svare i andre termingrupper enn sin egen blir det kanskje lagt merke til uansett haha :p
Ja, det er jo akkurat det:p
Kan jo ikke få barn hver mnd heller :p

Ja, det ser det ut til at du når ;) trodde et lite øyeblikk du skulle skrive 1000 innlegg i løpet av helga :o :p
Haha:D jeg også! Det var drøyt syntes jeg. Selv om det er fullt mulig.

Jeg tenkte bare at du hadde lite å gjøre i helgen jeg, å at du er spik spenna gærn;)
Nå nei du:p
Her har jeg hatt mer en nok å gjøre. Hadde blitt vanskelig med 1000 i løpet av helga :eek:

Back
Topp