ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Ja jeg lå langt oppe i starten hvertfallHar ikke vært voldsomt med aktivitet her, så om du lå langt oppe er du nok godt plassert enda![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg lå langt oppe i starten hvertfallHar ikke vært voldsomt med aktivitet her, så om du lå langt oppe er du nok godt plassert enda![]()
Det hadde vel vært noe merkeligHehehe, jarett og slett svare i alle tråder som skrives
![]()
Ser du er nr 12, ikke dårlig detJa jeg lå langt oppe i starten hvertfallmen regner med jeg har falt en god del plasser
men mitt mål denne mnd var topp 100, og det skal jeg klare
![]()
Godt mulig noen hadde sagt noe ja om de hadde lagt merke til detDet hadde vel vært noe merkelig
Tror kanskje det hadde kommet en klage eller ti![]()
Oj, så høyt jaSer du er nr 12, ikke dårlig det
Over 1200 er du jo også![]()
Vært veldig rolig her inne i helgaOj, så høyt jatrodde faktisk jeg hadde falt ennå lengre enn det
nei da er det jo virkelig rolig her inne da
![]()
Hvis jeg hadde hatt et mål om 1000 innlegg så hadde jeg jo vært over alt. Svart på alt og startet mange tråderGodt mulig noen hadde sagt noe ja om de hadde lagt merke til det![]()
Ja, det har vært utrolig rolig her inne. Alle holder på med julegaveinnkjøpeneOj, så høyt jatrodde faktisk jeg hadde falt ennå lengre enn det
nei da er det jo virkelig rolig her inne da
![]()
Spørs jo, ikke så mange som har vært her i helgaHvis jeg hadde hatt et mål om 1000 innlegg så hadde jeg jo vært over alt. Svart på alt og startet mange tråder
Helt sikkert noen som hadde lagt merke til det.
Høres ut som stress, så glad for at det ikke var målet.
Ja, det kan hendeSpørs jo, ikke så mange som har vært her i helgakanskje det hadde gått dem hus forbi haha
![]()
Hehe, ja, det hadde det værtJa, det kan hende
Hadde vært desto vanskeligere for meg å nå målet daDu hadde vel merka det da
![]()
Ja, det er jo akkurat detHehe, ja, det hadde det værtnår man plutselig begynner å svare i andre termingrupper enn sin egen blir det kanskje lagt merke til uansett haha
![]()
Da er jeg medOver 1000 innlegg totalt denne mnd![]()
Hihi, skjønner at man lett kan misforståDa er jeg med
What??Over 1000 innlegg i løpet av helga. Det skal gå bra![]()
Jeg tenkte bare at du hadde lite å gjøre i helgen jeg, å at du er spik spenna gærnHihi, skjønner at man lett kan misforstå![]()
HahaJa, det ser det ut til at du nårtrodde et lite øyeblikk du skulle skrive 1000 innlegg i løpet av helga
![]()
![]()
Over 1000 innlegg totalt i løpet av mndWhat??det er mye!!
Nå nei duJeg tenkte bare at du hadde lite å gjøre i helgen jeg, å at du er spik spenna gærn![]()
Er vel mulig, men ikke så lett i disse tider. Ikke så mye skravling herHahajeg også! Det var drøyt syntes jeg. Selv om det er fullt mulig.