Jeg har ikke det, eller vil hvertfall fornye littJa, de har veldig mye fint
Tror egentlig jeg har nok julepynt da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke det, eller vil hvertfall fornye littJa, de har veldig mye fint
Tror egentlig jeg har nok julepynt da![]()
Jeg har kjøpt to nye ting i år og tror det holder. Har fornyet en del de siste åreneJeg har ikke det, eller vil hvertfall fornye litt
Jeg har endret smak , derfor må jeg ha nyttJeg har kjøpt to nye ting i år og tror det holder. Har fornyet en del de siste årene
Kan ikke ta opp alt jeg har heller, har arvet mye fra familie også da![]()
Okei, skjønner denJeg har endret smak , derfor må jeg ha nytt![]()
Jeg gidder ikke å følge med på listen jegSer ut som set er litt skravling i dag da. Liker ikke se at de bak tar innpå
Klarer dagens mål i alle fall![]()
Du ligger vel godt anJeg gidder ikke å følge med på listen jeg![]()
Det hørtes veldig koselig utVi har vært på ulemarked + en tur på Hadeland glassverk etterpå.
Nå har manne tatt med poden + en kompis av poden på badeland
Hva er målet?Ser ut som set er litt skravling i dag da. Liker ikke se at de bak tar innpå
Klarer dagens mål i alle fall![]()
Over 1000 innlegg i løpet av helga. Det skal gå braHva er målet?![]()
Ingen anelse faktisk . Har vært lite aktiv de siste dagene . Har rett og slett ikke giddet å være herDu ligger vel godt an
Jeg som ligger så langt ned, må følge med at jeg ikke blir tatt igjen av for mange![]()
Ja, det ser det ut til at du nårOver 1000 innlegg i løpet av helga. Det skal gå bra![]()
1000 innlegg?Over 1000 innlegg i løpet av helga. Det skal gå bra![]()
Har ikke vært voldsomt med aktivitet her, så om du lå langt oppe er du nok godt plassert endaIngen anelse faktisk . Har vært lite aktiv de siste dagene . Har rett og slett ikke giddet å være her![]()
Det hadde jeg aldri orket og klartJa, det ser det ut til at du nårtrodde et lite øyeblikk du skulle skrive 1000 innlegg i løpet av helga
![]()
![]()
Over 1000 innlegg totalt denne mnd1000 innlegg?
Hadde vært imponert i så fall med tanke på hvor stille det har vært her inneDet hadde jeg aldri orket og klart![]()
![]()
Da måtte jeg ha svart inne på alle terminforum ogsåHadde vært imponert i så fall med tanke på hvor stille det har vært her inne![]()
Hehehe, jaDa måtte jeg ha svart inne på alle terminforum også![]()
![]()