Skravletråd :)

Var så irriterende å gå glipp av folk som quoter meg osv, så da fikk tapatalk bli løsningen ;)

Sent from my iPad using Tapatalk
Ja, det skjønner jeg. Dumt at folk må spørre om det samme flere ganger:/

Ja, det skjønner jeg. Dumt at folk må spørre om det samme flere ganger:/
Var i alle fall helt håpløst å skulle skrive noe i denne tråden uten å få opp varsler når noen svarer :p risikerer jo å måtte bla gjennom tusenvis av innlegg om man skal få med seg alt haha :p

Var i alle fall helt håpløst å skulle skrive noe i denne tråden uten å få opp varsler når noen svarer :p risikerer jo å måtte bla gjennom tusenvis av innlegg om man skal få med seg alt haha :p

Ja, det skjønner jeg. I travle tider orker jeg bare svare på de innleggene hvor jeg er quotet. Ellers blir det mye lesing og lite skriving :eek: :p

Ja, det skjønner jeg. I travle tider orker jeg bare svare på de innleggene hvor jeg er quotet. Ellers blir det mye lesing og lite skriving :eek: :p
Ja, har innsett at denne tråden er det umulig å henge med på ;) er bare her inne når det er veldig rolig :)

Ja, har innsett at denne tråden er det umulig å henge med på ;) er bare her inne når det er veldig rolig :)

Ja, vanskelig hvis man må lese alle innlegg i alle fall:p
Derfor helt greit at det er roligere. Må ikke bli for rolig heller da:eek:

Ja, vanskelig hvis man må lese alle innlegg i alle fall:p
Derfor helt greit at det er roligere. Må ikke bli for rolig heller da:eek:
Nei, greit med litt aktivitet ;)

Noen som vet hvor de selger SIA å nett? De har så mange fine julekuler..
Har dessverre ikke noe svar på spørsmålet, men håper noen andre har. Har mange fine figurer derfra:)

Trodde man ble hyppigere fulgt opp jeg... Ja, følger mange bekymringer med det å gå gravid og å bli mamma. Regner med du får komme inn på en kontroll om du føler det er noe som ikke stemmer. I alle fall når du har opplevd SF før.
Jo, jeg håper da det. Og de er jo der for å hjelpe...
Har svangerskapskontroll denne uka også så da er vel neste om 2 uker. Så får vi se hva som skjer. Skal si ifra om at jeg er bekymret iallefall.

• Liker
Reactions: BMC
Back
Topp