Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Den er godTakk mamma
haha
Flink pike
Må jo øve meg litt??? Hahaha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er godTakk mamma
haha
Gulost er godt det og da![]()
Årbogen er badevannet! Flata som på bakke/elve nivå. Og stensethbakkene. . Alt over bakkenivå på en måte.. samme vei opp som mpt der du bodde før..Nå går du forbi kunnskapen min om navna derhaha
Flink pike
Må jo øve meg litt??? Hahaha.
Jeg hadde ikke spist den pølsa alle fallxD
Noe sånt her ogsåJeg syns jeg hadde sett min på shopping. Alle hadde fått en flaskevin og ungene en bamsehaha
Du har enda 9 dager da.. mye som kan skje da. Jaja.. kult å slå sim egen rekord da hvis du skal se positivt på det. XDOm 9 dager så![]()
Ja, er det ikke en blå bakke? Mørkeblå? Tar jeg helt feil? Den er da laget av gjeitemelf og ikke fløte.
Gubben skal bort idag til imorgen. Blir nachos på meg og tuppa ikveld, imorgen vet jeg ikke. Søndag blir det iallefall å gjøre så lite som muligblir nok frem mot jul likevel.
Dere da?
Jeg slår den med glede! Hadde med oss ei tuppe på 2,3 kg hjem sist gang. Vil gjerne ha en litt større baby denne gangenDu har enda 9 dager da.. mye som kan skje da. Jaja.. kult å slå sim egen rekord da hvis du skal se positivt på det. XD
Fikk likevel lyst på smørbukk![]()
Så koselig daAhaNachos er digg.
Gubben skal bort i kveld, fest med jobben.
I morgen skjer det vel ikke å mye, jeg skal på senvakt.
Guttaboys en tur til fam. på besøk.
Søndag er det minijulebord med venner![]()
Noe sånt her ogsåvin blir jo drukket iallefall. Jeg gleder meg sånn til all baileys'n min! Hihi
![]()
Veldig. Også liker jeg husholdsosten fra sverige godt![]()
Nei... Lenge siden jeg har spist det gitt. Får prøve å holde megDet skal du få lov tilhehe
Har du noe da?
Så koselig dabortsett fra senvakta
![]()
Årbogen er badevannet! Flata som på bakke/elve nivå. Og stensethbakkene. . Alt over bakkenivå på en måte.. samme vei opp som mpt der du bodde før..
Skjønner?![]()
Love it! Men den må være iiiisekald!Vin er ikke det dummeste![]()
Ohh, du er glad i det ja?Det blir for kvalmende for meg gitt
![]()
Den er godt den ja, men går som regel i norvegia her da.
Mannen pleier å shoppe på coop tilbud![]()
Den er brun men er basert på fløte. (Melkeintoleranse, så tester ut geitemelk)Hm...spiser bare dem vanlige Gudbrandsdals osten jeg. Er vel geitemelk det og, men pakka er ikke blå
Tror ikke jeg har sett noen blå pakke her