Skravletråd :)

Jeg syns jeg hadde sett min på shopping. Alle hadde fått en flaskevin og ungene en bamse:P haha
Noe sånt her også :) vin blir jo drukket iallefall. Jeg gleder meg sånn til all baileys'n min! Hihi :D

Ja, er det ikke en blå bakke? Mørkeblå? Tar jeg helt feil? Den er da laget av gjeitemelf og ikke fløte.

Hm...spiser bare dem vanlige Gudbrandsdals osten jeg. Er vel geitemelk det og, men pakka er ikke blå :)
Tror ikke jeg har sett noen blå pakke her

Gubben skal bort idag til imorgen. Blir nachos på meg og tuppa ikveld, imorgen vet jeg ikke. Søndag blir det iallefall å gjøre så lite som mulig :p blir nok frem mot jul likevel.
Dere da?

Aha:) Nachos er digg.
Gubben skal bort i kveld, fest med jobben.
I morgen skjer det vel ikke å mye, jeg skal på senvakt.
Guttaboys en tur til fam. på besøk.
Søndag er det minijulebord med venner:D

Du har enda 9 dager da.. mye som kan skje da. Jaja.. kult å slå sim egen rekord da hvis du skal se positivt på det. XD
Jeg slår den med glede! Hadde med oss ei tuppe på 2,3 kg hjem sist gang. Vil gjerne ha en litt større baby denne gangen :)

Aha:) Nachos er digg.
Gubben skal bort i kveld, fest med jobben.
I morgen skjer det vel ikke å mye, jeg skal på senvakt.
Guttaboys en tur til fam. på besøk.
Søndag er det minijulebord med venner:D
Så koselig da :) bortsett fra senvakta:p

Årbogen er badevannet! Flata som på bakke/elve nivå. Og stensethbakkene. . Alt over bakkenivå på en måte.. samme vei opp som mpt der du bodde før..

Skjønner? ;)

Aha, tror det. Er lenge siden jeg har vært der, men kan se for meg sånn ca ;)

Den er godt den ja, men går som regel i norvegia her da.
Mannen pleier å shoppe på coop tilbud :eek:

Ja, norwegia er best:)
Fikk en del ost av fam. når de var her på besøk i forbindelse med lillegutt 1årsdag;) De handler jo i Sverige vettu:)

Hm...spiser bare dem vanlige Gudbrandsdals osten jeg. Er vel geitemelk det og, men pakka er ikke blå :)
Tror ikke jeg har sett noen blå pakke her
Den er brun men er basert på fløte. (Melkeintoleranse, så tester ut geitemelk)

Haha.. sjekket kjøleskapet nå.. den heter så enkelt som ekte geit ost. Brun os mes blå plast på.

Back
Topp