Takk! Nå fikk jeg IKKE lyst på smørbukk....De gamle naboene flyttet et annet sted da. Tror det var Smørbukken
Usikker på hvor de bor nå.
Husker jo ikke helt hvordan marsfeltet ser ut da men. Du får tenke på meg neste gang du går derhehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Nå fikk jeg IKKE lyst på smørbukk....De gamle naboene flyttet et annet sted da. Tror det var Smørbukken
Usikker på hvor de bor nå.
Husker jo ikke helt hvordan marsfeltet ser ut da men. Du får tenke på meg neste gang du går derhehe
Har faktisk ikke sånn supermange å kjøpe til. Men blir litt stressa når man ikke vet når det kommer babyÅh, ikke?Har du mange å kjøpe til da
?
Var jo så mye salg på ark beyer. Kjøpte et sånn sett hvor man lager smykker, armbånd og kroner ++ Rosa stor. Kostet 180kr var det vel og 50%. Da slår man tilPerfekt til ene tanteungen
![]()
Har faktisk ikke sånn supermange å kjøpe til. Men blir litt stressa når man ikke vet når det kommer baby![]()
Hahah
. Hadde ledd om pølsa ropte au!
Haha, Har tydeligvis ike blitt oppdratt skikkelig![]()
Haha! Ny rekord?Uff... Blir så mye syting å klagingnår jeg bikker 37 uker blir alt bare verre. For så lenge har jeg ikke gått gravid før
![]()
Er jo gatenavn.. alle gatene der har eventyrnavn.. ikke som godteri men eeeventyr!Takk! Nå fikk jeg IKKE lyst på smørbukk....
HahaSer den. Sende mannen ut på julegaveshopping da?
Har du peil på hva du skal kjøpe da?![]()
Smørbukken er i langeløkka. Bare videre mot årbogen.
De flest holder seg her oppe. Er liksom flata vs stensethbakkene
Om 9 dager såHaha! Ny rekord?
Jeg hadde ikke spist den pølsa alle fallxDHahaha
Hadde vært litt gøy da![]()
Åh det er så godt.elsker det. Speaielt den blå pakka
Gubben skal bort idag til imorgen. Blir nachos på meg og tuppa ikveld, imorgen vet jeg ikke. Søndag blir det iallefall å gjøre så lite som muligHva er deres planer for i dag og resten av helgen da?
Sitter å ser etter hotell jeg nå![]()
Ja, er det ikke en blå bakke? Mørkeblå? Tar jeg helt feil? Den er da laget av gjeitemelf og ikke fløte.Den blå?
Takk! Nå fikk jeg IKKE lyst på smørbukk....
Jeg syns jeg hadde sett min på shopping. Alle hadde fått en flaskevin og ungene en bamseHahanei, lite organisert gitt!
Fikk likevel lyst på smørbukkHaha. Snakker om gatenavn jo
Kan ikke bo i krokstadelva du ihvertfallhehe