Kjekt å ha da. Handler en del i Sverige selv, men noen ting mp jeg liksom handle herhehe
Ja, noe er best i Norge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjekt å ha da. Handler en del i Sverige selv, men noen ting mp jeg liksom handle herhehe
Det er sååå godtJeg blir aldri lei ostesmørbrød![]()
Nei, for nå er det jo 200 + frakt, noe som gjør at mange butikker har lave priser men høy frakt.
Det er det da.... Har ikke troa på det altsåDa er vel ikke så mye å gjøre med det da
Får satse på at det går seg til snart igjen vel![]()
Oh yeahDet er sååå godt![]()
Det er det da.... Har ikke troa på det altsåhuff!
Nope, det er bare et tall![]()
Da tok jeg feilDu er eldre enn meg. Er 27år jeg
![]()
Hadde liste fostervann, de klarte aldri å finne ut hvorfor hanvar så litenEr du lita da eller? Var alt normalt liksom..?
Mange jublet, før de innså at det egentlig ikke var så mye bedre .Aha. Sånn ja. Høres liksom så greit ut med 500, men som du sier ikke sikkert nei.
Du får se daDet er det da.... Har ikke troa på det altsåhuff!
Aha, sånn å forståI BergenEtter julebord.
Inni er jeg den samme fantastiskeUansett så er du den samme jenta håper jeg?
Kan jeg spørre hvor mye du har gått opp i svangerskapet?
Bokstavelig taltSå rett hjem i senga da eller?![]()
Ja, den er ganske drøyDet var en lang vakt!
Ja, det gjorde det!!!Ja? Skjedde det noe spennende?![]()
Og like travel helgVet du? Det gjorde jeg åMen nå er fredag her, så snart opp å male ett strøk lilla. Så besøke oldemor, så handle inn og lage hjemmelaga is. Handle inn til søndag når vi skal ha familieselskap for minsta. Må også på korkonsert med eldste den dagen, de vet liksom at den dagen hadde vi det ikke travelt nok....
Lørdag går med til baking og vasking og gulvlegging på rommet til minsta vil jeg tro. Om jeg ikke finner sukkerpasta her inne, må jeg dessverre ta med oldemora og ungene helt til byen. Det var lite fristende må jeg innrømmeMen jeg orker ikke lage den selv denne gang gitt!
Hei på degHei jenter! Hvordan ståe det til i dag? Lenge siden jeg har vært innom her nå. Denne uken gikk jeg ut i 100 % sykemelding. Men har ikke orket så mye bv eller andre ting uansett.