HahaKrysser fingrene for deg. Føler jeg ikke har noe forslag til hjelp. Bare skjønt at aaalt tar lengre tid som gravid ikke bare gåing...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahaKrysser fingrene for deg. Føler jeg ikke har noe forslag til hjelp. Bare skjønt at aaalt tar lengre tid som gravid ikke bare gåing...
Nei, stakkarst! Det er jo ikke et familiemedlem. Huff nå fikk jeg vondt i meg.godt han har fått et godt hjem nå.
Hehe! Nei akkurat. Ikk vært her siden da?Sikker?
Var bar 3 da jeg flyttet derfra, så kan vel ikke si jeg husker så mye egentlig![]()
Hvor lenge har han vært hos deg? Ja, dem blir babyer. Mi er også min baby. Tror hu blir ei flink storesøster. XD ball kast og pølsedeling må jo bli knall xDVirker som han er veldig fornøyd her ihvertfall
Lille babyen min, som snart skal bli storebror![]()
Er liksom ikke vits å ramse opp.. for det er Alt! XDHahaabsolutt ALT!
Hehe! Nei akkurat. Ikk vært her siden da?
Hvor lenge har han vært hos deg? Ja, dem blir babyer. Mi er også min baby. Tror hu blir ei flink storesøster. XD ball kast og pølsedeling må jo bli knall xD
Er jo så flott her. Får jeg spørre hvor du bodde?Joda, mange ganger
Har fortsatt litt kontakt med de gamle naboene som fortsatt bor der![]()
Stilig
Tør ikke jeg...redd det skal være vondt![]()
Er jo så flott her. Får jeg spørre hvor du bodde?
Blir jo ødelagt hvis han gjemmer den.Han har vært her i 2.5 år. Er 5 år gammel
Pølsedeling ja. Her spiser han ikke pølsa om han ikke får i bitergår bare og gjemmer den
Funker veldig dårlig når "fetteren" er på besøk, for han sluker det meste med en gang![]()
Men agurk på brunost er ikke like vanlighehe
Her har familie og venner fått liste,som regel får han no€e på den listenJeg må begynne å gi beskjed til familie hva hun ønsker seg. Og da må jeg være sikker på at hun får det hvis ikke må jeg kjøpe det selv. Det er snakk om sånn småting bare som ikke koster all verden heller... Sminkedukke står høyt på lista iallefall![]()
Ååååå..... Så lettvint!!! Kjempefint da![]()
Haha... bor rett på øversiden.. marsfeltet er morgentur ruta mi med hunden når bekkenet fungerer.Tja...bodde på marsfeltet om du vet hvor det er?![]()