Skravletråd :)

Ja :) Tror han følte seg litt sånn presset da..

Jeg: "Jeg er suuuulten!"
Han: "Er vel bare å ta deg mat da?"
Jeg: "Nei! Det er ikke bare noe som helst faktisk. Jeg er sulten, småkvalm, irritabel, trøtt, frustrert og de helvettes testene blir aldri positive!!!"
Han: "Lyst på kyllingfilet?... Jeg steker litt kyllingfilet til deg jeg"

En smule irritabel/hormonell kanskje :P

Hehe, kyllingfilet er godt ;)
Håper du får positiv test snart :)

God morgen :)
Fredag er deilig :D
Noen spennende planer for helgen?
Må se an formen:p men imorgen får vi besøk av søsteren min og samboeren sammen med ei jente de skal passe hele helgen:) så det blir nok gøy for mini:) på søndag er det lunsj hos svigermor:) du da?

Må se an formen:p men imorgen får vi besøk av søsteren min og samboeren sammen med ei jente de skal passe hele helgen:) så det blir nok gøy for mini:) på søndag er det lunsj hos svigermor:) du da?

Det blir nok koselig :)
Har ikke noe særlig planer i dag og i morgen bortsett fra litt husvask og handling. På søndag skal vi i bursdag til svigerinna mi, så må bake kake også :)

Ble sliten bare av å lese:oops:
Håper du får en fin natt!
Vet du? Det gjorde jeg å :P Men nå er fredag her, så snart opp å male ett strøk lilla. Så besøke oldemor, så handle inn og lage hjemmelaga is. Handle inn til søndag når vi skal ha familieselskap for minsta. Må også på korkonsert med eldste den dagen, de vet liksom at den dagen hadde vi det ikke travelt nok....
Lørdag går med til baking og vasking og gulvlegging på rommet til minsta vil jeg tro. Om jeg ikke finner sukkerpasta her inne, må jeg dessverre ta med oldemora og ungene helt til byen. Det var lite fristende må jeg innrømme :P Men jeg orker ikke lage den selv denne gang gitt!

Kan jo hende at du plutselig "glemmer" det også da:p
Når hadde du termin igjen? Er vel ikke alt for lenge igjen nå:)
Fortsatt ei god stund igjen, 17.des.....

Poden satte kryss på alt han ønsket seg,jeg har ikke sett på det engang;)
Vet dt meste han ønsker seg fra før
Du altså! Der sitter han i god tro og krysser og krysser.... hehe;)

Oh yes;) blir det fredagstaco hos dere også?:p
Det har jeg ikke tenkt over enda, men tror ikke det. Sambo er jo ikke så glad i taco, også hadde vi jo EJ's tacograteng forrige helg ;) får se hva vi finner på :)

Back
Topp