Skravletråd :)

Så heldig dere er. Skulle så gjerne vært på en liiiten tur. Ligger nå her med ett bekken som er passelig låst... xD voffen sover enda. I går var jeg å vekte henne kl 13...!!!! Ingen hast om å gå på do der altså...

Så koselig at hunden er så nær deg hele tiden. <3

Huff, håper det går over fort når baby er ute da.
Pleier ikke være noe hast her heller, men han skal alltid være i nærheten.
Nesten litt vel innimellom :p haha

Høres veeeldig rart ut. Men det synes jeg også om brunost og tyttebær når noe sa det. Smakte på det og det var godt.

Tyttebær? Det er jeg ikke noe glad i generelt da.
Men brunost og bringebær er godt :)

Huff, håper det går over fort når baby er ute da.
Pleier ikke være noe hast her heller, men han skal alltid være i nærheten.
Nesten litt vel innimellom :p haha
Hehe, hærlig hund da. Min skal ligge oppe på rommet i SIN seng. I totalt RO og stillhet. Ellers blir det bare uff uff uff fra senga hennes.. kan ikke ligge med meg på sofan. Det blir for mye mamma kos.. sååå intens...

Ja, hadde man bare blitt uthvilt og opplagt xD hehe
I know what you mean! Her er jeg så forkjølet og tett i brystet at jeg forventer fotballfrue - mage å sixpack rett etter fødsel! Er helt på felgen... Er på min 3.forkjølelse på 4 uker. Blir aldri bra jo...

Det er jeg helt sikker på han blir! Bortskjemte ungen;)
Han får mye av det han ønsker seg i år.
Her tror snuppa at hun får alt hun ønsker seg.... Ikke helt skjønt greia enda tydeligvis :p

Tyttebær? Det er jeg ikke noe glad i generelt da.
Men brunost og bringebær er godt :)
Mhm, det var folk her i krokstadelva. Var helt vanlig her. jeg er blutt veldig glad i tyttebær etter det. Har det rett på brødskiva også. Men kun nora sin hjemmelagde. Dem andre smaker usj!

Bringebær vet jeg mange bruker. Men har ikke prøvd det selv.

I know what you mean! Her er jeg så forkjølet og tett i brystet at jeg forventer fotballfrue - mage å sixpack rett etter fødsel! Er helt på felgen... Er på min 3.forkjølelse på 4 uker. Blir aldri bra jo...
3 på 4 uker!!! Åh! Det er jo helt på tryne. Snakk om uflax. En er jo en for mye liksom..

Her tror snuppa at hun får alt hun ønsker seg.... Ikke helt skjønt greia enda tydeligvis :p
hehe , lov å håpe.
Poden haar noen ønsker han hadde i fjor også;)
Han får jo det han vil av mange , mens noen bare kjøper ting som ikkehelt faller i smak. Heldigvis er han høflig og sier han blir glad uansett.

Hehe, hærlig hund da. Min skal ligge oppe på rommet i SIN seng. I totalt RO og stillhet. Ellers blir det bare uff uff uff fra senga hennes.. kan ikke ligge med meg på sofan. Det blir for mye mamma kos.. sååå intens...

De er herlige med den personligheten sin da :)
Før min kom til oss var den vant med lite kos og hundegard nesten hele dagen alene, så det kan vel kanskje være litt derfor og.. :)
Her får han ihvertfall masse kos :D

De er herlige med den personligheten sin da :)
Før min kom til oss var den vant med lite kos og hundegard nesten hele dagen alene, så det kan vel kanskje være litt derfor og.. :)
Her får han ihvertfall masse kos :D
Nei, stakkarst! Det er jo ikke et familiemedlem. Huff nå fikk jeg vondt i meg. :( godt han har fått et godt hjem nå.

Mhm, det var folk her i krokstadelva. Var helt vanlig her. jeg er blutt veldig glad i tyttebær etter det. Har det rett på brødskiva også. Men kun nora sin hjemmelagde. Dem andre smaker usj!

Bringebær vet jeg mange bruker. Men har ikke prøvd det selv.

Sjelden jeg spiser det selv.er ikke så glad i søtt på brødskiva, men godt en sjelden gang:)
Krokstadelva er bare raringer. Derfor jeg flyttet derfra :p haha

3 på 4 uker!!! Åh! Det er jo helt på tryne. Snakk om uflax. En er jo en for mye liksom..
Ja, jeg skjønner ingenting... Først bare vanlig forkjølelse (jeg får sånn bronkitt-hoste), så bihulebetennelse for 2 uker siden. Så begynte den pånytt for 2 dager siden. Har hatt bronkitt-hoste i 4 uker nå.... :confused: Får så vondt i magen, ryggen og bekkenet når jeg hoster. Stakkars baby....
Håper det går over før fødsel og greier.

Ja, jeg skjønner ingenting... Først bare vanlig forkjølelse (jeg får sånn bronkitt-hoste), så bihulebetennelse for 2 uker siden. Så begynte den pånytt for 2 dager siden. Har hatt bronkitt-hoste i 4 uker nå.... :confused: Får så vondt i magen, ryggen og bekkenet når jeg hoster. Stakkars baby....
Håper det går over før fødsel og greier.
Krysser fingrene for deg. Føler jeg ikke har noe forslag til hjelp. Bare skjønt at aaalt tar lengre tid som gravid ikke bare gåing...

hehe , lov å håpe.
Poden haar noen ønsker han hadde i fjor også;)
Han får jo det han vil av mange , mens noen bare kjøper ting som ikkehelt faller i smak. Heldigvis er han høflig og sier han blir glad uansett.
Jeg må begynne å gi beskjed til familie hva hun ønsker seg. Og da må jeg være sikker på at hun får det hvis ikke må jeg kjøpe det selv. Det er snakk om sånn småting bare som ikke koster all verden heller... Sminkedukke står høyt på lista iallefall :)

Back
Topp